Rabia's Official Diary
kerisauan ditambah dengan keinginan yg kuat untuk meningkatkan taraf blog .
03 April 2011

sumpah aku tak suka dengan layout yang baru ni .
actually , bukan tak suka tapi masalahnya kurang mengerti macam mana proses dia kalau kita dah tukar kepada template classic .

nampak macam style , tapi aku sendiri tengah bingung macam mana nak uruskan benda ni .
haihhh .

dah la aku tak boleh nampak sapa stalk lepas ni .

sebelum ni , boleh ah aku nampak siapa stalk blog aku melalui traffic feed .

tapi dengan classic template yang aku dah tukar ni , memang aku kena belajar sikit lah kan macam mana nak upgrade untuk lagi lawa .

haih .

tapi memang aku tak menyesal la kan bertukar kepada classic template semata mata untuk memilih layout yang agak kacak ni .

huahuahua .

orang dok sibuk pikir final exam yang nak dekat , aku lagi pikir macam mana nak upgrade blog .

macam tak risau je dengan subjek Microeconomics , Accounting , Introduction to Public Administration , and Goverment and Politics .

aku rasa di antara subjek subjek yang tersebut tadi , salah satu (takpun dua ) bakal di'repeat' paper untuk next sem .

aku pun tak tau laa .

macam sekejap sangat semester ni .
lepas tu pulak , exam tak ada gap langsung pulak tu .

dah la tu , study week empat (4) hari jek .

tension kepala aku memikirkan nya .

terpaksa apa apa hal aku mula dari sekarang , struggle betul betul .

lepas tu , aku nekad kurangkan keluar lepak lepak dengan kawan kawan .

aku gandakan latih tubi yang aku buat .

insyallah .

aku harap niat aku ni bukan sekadar ayat hiasan untuk dibaca aje .

harap harap agar ianya berterusan , dan berterusan dengan semangat yang ada .

aminnnnnnnnnnnnn ~~
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

thanks sayanggg
Radioaktif Bocor, Paras 'Sangat Tinggi' yang disa...
kemunculan setelah lama tidak meng post apa apa en...
webcam lagi .
good moment to share .
kebosanan
again and again . sekali lagi kau buat hal ek .
terima kasih atas segalanya .
aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat ata...
isu shawl , gadis dan tudung ,. .