Rabia's Official Diary
kemunculan setelah lama tidak meng post apa apa entry .
07 March 2011


Oke . .
Memang muka aku jarang nak tulis blog lah kan sebelum nieh .
Ntah lahh .
Aku lebih suka facebook daripada blog .
Dulu ya , time aku boring , aku luah kat blog .
Tapi sekarang , susah laa .
Dengan broadband dekat sini macam tak membenarkan aku untuk menulis dan menulis lagi .
Kalau tak ada kes , jangan harap aku nak menulis .
Ini pun aku tengah bosan gila tahap gaban .

*tetiba rasa macam nak balik semenanjung cepat cepat dan tak nak balik sini lagi dah*
Again and again . memang banyak kali aku rasa macam tu setiap kali aku ada masalah yang aku tak tau sampai bila penghujung nya .


Pindah nya tak jugak .
sebab aku sayang sangat akan suasana kat sini .
sebab aku sayang sangat akan member – member kat sini .
dan last , sebab , ada seseorang membuatkan aku tak nak balik sana lagi dah .
memang time aku susah dia pun ada , time aku senang pun dia ada .
thanks sayanggg . haha . 
you bright my dayy . 
<3 <3 <3
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

webcam lagi .
good moment to share .
kebosanan
again and again . sekali lagi kau buat hal ek .
terima kasih atas segalanya .
aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat ata...
isu shawl , gadis dan tudung ,. .
untitled
JB kata pergi , SARAWAK kata marii .
tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .