Rabia's Official Diary
tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .
31 December 2010

Aku pun jadi heran!
Entah macammana ia berlalu,  aku pun tidak tahu
Ia berlalu begitu pantas!

Itulah masa!
Berlalu begitu pantas tanpa belas kasihan.
Tanpa pilih kasih
Tanpa perlu diajak berunding terlebih dahulu
Ia berlalu dengan pantas!

Tahun 2010 akan berlalu
Maka tidak lama lagi... 
Tahun 2011 pula akan muncul tiba!

Apa yang telah pun lepas berlaku
Telah pun menjadi sejarah
Telah pun menjadi sebuah kenangan
Tentang cerita sejarah kehidupan
Yang akhirnya bakal menuju ...kesudahan
Yang bakal menuju waktu kematian!
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

aku menyesal . . .
aku sokong GAP . lokasi perlawanan akhir 2 mesti d...
. . (untitled)
nice vacation
need you !
webcam time .
mood : bahagia
jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang aw...
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
saya benci anda .