Rabia's Official Diary
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
22 December 2010


Bila hati berkata sayang… ingatlah, sayang Allah itu lebih bermakna
Bila hati berkata cinta… ingatlah, cinta Ilahi lebih berharga
Bila hati berkata rindu… ingatlah, rindu Ya Rabbi lebih bernilai
Bila hati berkata benci… ingatlah, benci Allah lebih buruk padahnya
Ya Allah… Aku mohon ampun dariMu atas semua kekhilafanku ya Allah
Sesungguhnya, Engkau lebih megetahui apa yang tidak aku ketahui
Jangan kau biarkan aku terus hanyut di lembah ardhi ini ya Allah
Hanya padaMu aku dambakan sejuta kasih dan sayangku
Demi setiap siang dan malam yang Engkau anugerahkan, aku takut ya Allah… aku bimbang ya Allah… aku segan ya Allah… aku terharu ya Allah…
Apakah masih ada hari esok untukku ya Allah?
Adakah Engkau masih membiarkan aku untuk terus bersujud padaMu di bumi ini?
Aku mohon ya Allah… Aku sudah jatuh cinta padaMu…
Janganlah Engkau memalingkan aku dari nur keredaanMu ya Allah…
Peliharalah jiwa dan rohaniku ya Allah…
Amin Ya Rabbal Alamin…
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

saya benci anda .
testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya .
meluahkan tentang sesuatu yang amat membosankan .
berkata tentang sesuatu yang tidak selesa untuk be...
bercakap tentang jb sentral . apakah ?