Rabia's Official Diary
bercakap tentang jb sentral . apakah ?
16 December 2010

okayy . 
harini update lagi . 
terus terang aku memang puas berjalan dengan gurlfwen aku tadi . 
and aku dapat jalan - jalan kat tempat baru yang dinamakan JB SENTRAL tadi . 
hmm . so far , boleh lah . 






cuma , once i enter to that place , saling tak tumpah macam keadaan kat airport . 
aku rasa macam sebiji . 
mungkin sebab banyak kiosk - kiosk yang macam kat airport dengan jadual kereta api yang dah macam jadual penerbangan yang ada kat airport dah.

buat pertama kali , aku balik lewat . 
jadi , ianya agak memberi tekanan kat aku pabila mendapat mak yang terlalu risaukan aku sementelahan aku ini hanya perempuan .

bila aku jalan - jalan kat cs tuh , aku try lepak MpH plak . 
teman kan kawan aku yang nak baca novel sangat . 

aku ni , kalau bab masuk kedai buku ke , library ke memang blur . 
so , aku jalan - jalan sekitar tuh . 

sat lagi , aku boleh pulak ternampak buku macam nie . 






hmm . 

agak menarik minat . 
lalu , tanpa aku sedari aku telah menghabiskan masa berjam - jam di situ bagi menghabis kan isi - isi tersebut . 

aku tak tahu kenapa ianya menarik minat aku . 

sangat - sangat . 

dah lama aku nak tau sejarah peribadi dia . 

apa istimewa nya dia  ? 




aku harap , mudah - mudahan aku diberikan hidayah sepertinya . 
aminn !  


thanks for spending time with me . 
i love youu dear <3 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

outing again and again .
new style :)
alhamdulillah :)
ic ouh ic.
update :)
cuti sem
untuk sesiapa yang mahu melancarkan kemahiran baha...
news :)
seribu kemaafan dipinta
adore this song ~!!