Rabia's Official Diary
outing again and again .
15 December 2010

okayy . 
pagi nieh , i akan kuar dengan gurlfwen i yang tercinta yaww !
sementelahan lama tidak ketemu , akhirnya , aku akan bertemu dia untuk harini . 



aku x tau yang aku ambil dia ni zaman ke berapa 
tapi yang pasti . ianya diambil dari blog aku sndiri . 
sebelum ni , mungkin aku ada post something about her . 

okay 
zizie 
if u read this , 
i want u to know that ...
i love you more than i love my boyfie oke ? 
aku sayang kau selamanya . 

btw , happy belated besday . 
sepatutnya aku wish kat blog ni semalam . 
tp , mungkin aku banyak kerja yang perlu diselesaikan .
jadi , aku lupa untuk meng'update' . 
sorry sis  .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

new style :)
alhamdulillah :)
ic ouh ic.
update :)
cuti sem
untuk sesiapa yang mahu melancarkan kemahiran baha...
news :)
seribu kemaafan dipinta
adore this song ~!!
keletihan tatkala diajukan soalan yang lebih kuran...