Rabia's Official Diary
saya benci anda .
22 December 2010

ketahuilah bahawa sesungguhnya , aku amat membenci stalker . 


aku bukan apa . 


cuma tak biasa . 


aku sangat tak suka kalau orang  - orang ntah mana - mana ntah bodek aku segala bagai macam ni . 
                                    kau boleh nampak aku layan kau nak tak nak . 
                                                          amek kauu 




please lah ! 


kalau nak berkawan boleh , tapi tolonglah ! 


jangan aa nak mengayat , memuji segala bagai nieh . 


teramat - amat geli doh ! 


please okay ! 


jangan sampai satu tahap aku delete karang satu - satu . 
tak pun , delete semua yang tak kenal . 


bila aku hide segala , banyak lah respon dari mmber2 aku . 


ada je yang menghalang aku daripada berbuat tersebut . 


aku mohon . 


tolong jangan buat aku rasa terancam , diperhatikan dan diekori . 


aku pun ada hak jugak .


kalau aku tak balas , kau kata sombong ! 


ni lah melayu kan ? 


urghh ! 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya ...
meluahkan tentang sesuatu yang amat membosankan .
berkata tentang sesuatu yang tidak selesa untuk be...
bercakap tentang jb sentral . apakah ?
outing again and again .