Rabia's Official Diary
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
21 December 2010


bahawa sesungguhnya , 
aku amat mengharap - harap sangat yang dia sedar akan ini . 
membaca ini . 

walaupun . .

aku tahu yang dia takkan pernah tahu 
yang 

aku mempunyai blog . 

KECUALI ;

ada sumber - sumber yang memberitahunya dengan sendiri . 

ketahui lah bahawa aku amat terseksa sangat sekarang ini .

dan aku sedar . 

tidak sepenuhnya aku perlu bergantung mengharap pada dia . 

kerna . . 

aku sedar . 

ada tempat yang maha agung lagi untuk aku bergantung harap 

serta mencurah rasa yang terpendam 

dan 

aku berharap agar aku diberikan kekuatan yang cekal ! 

amin ya rabbal al amin . 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya .
meluahkan tentang sesuatu yang amat membosankan .
berkata tentang sesuatu yang tidak selesa untuk be...
bercakap tentang jb sentral . apakah ?
outing again and again .
new style :)
alhamdulillah :)