Rabia's Official Diary
satu per empat daripada 365 hari .
20 December 2010

kerana kau , aku rasa aku dah layan bestfriend terbaik aku macam sampah . 
dia merasa terpinggir saat aku ada kau . 


disini , aku bukan hendak mengutuk sesiapa . 
tapi , cuma meluahkan isi hati yang terbuku sahaja . 

apa yang aku rasa sekarang , macam menyesal terima kau 3 bulan lepas . 

dahulu , kau beriya - iya mahu kita menjalinkan hubungan . 

aku masih ingat lagi , aku telah menolak permintaan kau itu sebanyak DUA kali . 

aku pun tidak tahu kenapa aku boleh tergerak nak terima kau untuk yang keTIGA KALI.

perangai kau dah berubah sekarang . 

sungguh aku tak paham . 

aku try memahami . 

tapi sukar . 

perubahan yang kau tunjukkan itu , bukan nya sedikit . 

jika sedikit , tidak mengapa lah . 

tapi ini mendadak .

aku kol kau , kau susah nak jawab  . 

aku msg kau , jangan harap nak reply . 

kau akan reply bila mana kau merasakan mesej itu penting sahaja . 

sesekali pabila kau mengangkat kol , nada kau bagai nak tak nak sahaja bercakap dengan aku .

siapa kah aku ini ? 

kau seakan - akan melupakan aku . 

hmm . 
siapa dulu yang beriya - iya membantu kau ketika kau pulang semasa di lapangan terbang dua bulan lepas ? 

siapa yang sebelum ni , beriya - iya menolong kau 90% membuat tutorial dan sega assignment ? 

siapa yang selalu mengingatkan engkau agar pergi ke majlis - majlis penting untuk mendapatkan cop kolej ? 

siapa dulu yang menguruskan kau saat kau kusut dengan perihal PTPTN kau ? 

siapa dulu yang mengikut sahaja kemahuan kau asalkan kau tak merajuk ?

aku bukan nak mengungkit . 

jauh sekali untuk aku mengungkit segala apa yang aku dah bagi dekat kauu . 

malah . aku halal kan segalanya . 

tapi , please , tolonglah ! 

jangan kerana satu kesilapan aku , engkau buat macam - macam hal dekat aku . 

kau tahu bukan aku amat merindui kau ? sangat - sangat ! . 

BILA KAU LAYAN AKU MACAM NI . 

sungguh aku rasa terhina . 

hanya ALLAH sahaja tahu betapa aku seksa sangat disaat ini . 

aku yakin . 

jika diluahkan kepada sesiapa . 

hanya insan yang bernama ABDUL MUIZ BIN MUSTANI sahaja yang mengerti apa yang aku rasa disaat ini .

aku harap , kau berubah kepada yang dulu . 

sesungguh nya , aku amat merindui kau yang dahulu . 

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya ...
meluahkan tentang sesuatu yang amat membosankan .
berkata tentang sesuatu yang tidak selesa untuk be...
bercakap tentang jb sentral . apakah ?
outing again and again .
new style :)
alhamdulillah :)
ic ouh ic.