Rabia's Official Diary
berkata tentang sesuatu yang tidak selesa untuk bercakap .
16 December 2010

kelakar bila pagi nieh aku dikejutkan dengan sms macam nie dariapda sorang member aku dekat uitm tuh . 

"biah , semalam aku mimpi kau kapel dengan *a*iz . so sweet !"

aku yang macam mamai - mamai sedikit lepas baca msg tuh , terkejut gilaa . 

pada mulanya , aku nak balas msg tersebut . 

tapi , aku check - check baki , hmm . dah nak habis . 

alang - alang , habis kan je la . 

aku reply msg dia . apa motif dia cakap macam ni pagi - pagi ? mengarut aa seyh ! 

and then dia kata , " saja je laa bagitahu because apa yang aku mimpi kebanyakan nya become true . haha .
aku nak share dengan kau laa . ala , betul pun . apa salah nye , bukan selalu "

hello ~! 

kalau betul apa salahnya kau cakap ? 

MEMANG la tak salah bagi perempuan yang bujang dan tidak berpunya . 

sementelahan lagi jejaka yang kau maksudkan ituh mempunyai paras rupa yang di idam - idam kan oleh para gadis - gadis di uitm tuh . 

tapi , aku bukan jenis daripada itu okayy ? 

hati aku dah dimiliki . 

dan tidak semestinya , bila aku melayan semua orang macam special sikit , aku dikatakan ada apa - apa perasaan dekat dia ? 

come on lah ! 

dari dulu , aku perasan yang kau cemburu gila bila dia post something dekat wall aku . 

dari situ , kau kata hubungan aku dah rapat semacam . 

okayy . 
aku nak bagitahu kau sesuatu lah kan . 

aku ni memang rapat dengan semua orang dalam fb . 
jadi , kau tak perlu lah terasa apa - apa pun okay  ? 

bukan nya aku ada nombor telefon lelaki yang dimaksudkan itu . 

hanya rapat sebegitu . cuma didalam fb sahaja . di luar ? 

jarang sekali kau melihat aku untuk bermesra - mesraa . 

aku hanya akan bersikap selamba . 

itu yang kau perlu tahu . 

okayy ? 

aku rasa , ni tempat aku meluah kan segalanya apa yang aku suka . 

jadi , tak ada sebab untuk kau berasa kecik hati dengan aku . 

and hope we're still friends . 

takkan benda - benda mengarut macam ni , aku nak gaduh dengan kau . 

tak mungkin . 
noktah . 





hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

bercakap tentang jb sentral . apakah ?
outing again and again .
new style :)
alhamdulillah :)
ic ouh ic.
update :)
cuti sem
untuk sesiapa yang mahu melancarkan kemahiran baha...
news :)
seribu kemaafan dipinta