Rabia's Official Diary
nice vacation
26 December 2010

Semalam hari perjumpaan hari keluarga moyang aku .
Kasiban haji idris .
Makanya selama dua hari berturut – turut bermula daripada 25hb dan 26hb Disember 2010 saya tiada di bandaraya yang saya diami iatu di Johor Bahru akan TETAPI  saya masih lagi berada di bumi johor  .

Erk ?? =,=

Macam mana itu ?

Paham kah anda ?

Begini , saya telah keluar dari bandaraya JB yang selalu sesak dengan kesesakan lalu lintas lagi , dengan pembinaan yang semakin giat di majukan , dengan asap berkepul – kepul yang sering kelihatan di  setiap ruang   udara maka , selama DUA (2) hari saya memilih untuk keluar dari suasana begitu .

Maksud saya , saya ingin merasakan suasana yang lain berbanding sebelum ini yang sering saya alami di mana situasi tersebut telah saya sebutkan seperti di atas .

Selama dua hari ini , saya memilih untuk berada di kampung .





Destinasi pertama , semestinya Batu Pahat yang dikenali dengan banyak tempat yang bermula dengan parit – parit seperti parit yaani , parit kg hj yusof , parit besar , parit sulong , parit raja dan sebagainya lah .
Sememangnya amat susah untuk melihat suasana sebegini apabila terbiasa dengan suasana bandar .




 Terutamanya saya amat merindui bermain pondok – pondok sewaktu kecil dahulu .  











































 ouh , gambar yang di bawah ini adalah majlis hari keluarga yang diadakan di tmn sri sulong . 











hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

need you !
webcam time .
mood : bahagia
jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang aw...
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
saya benci anda .
testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal