Rabia's Official Diary
webcam time .
23 December 2010

la la laa . . 

aku bosan lagik . 

hahaha . 

bila dah tak ada kerja nak di buat dekat rumah ni , tetiba pulak rasa macam nak webcam . 

lagipun , mana pernah aku ambil gambar dari webcam sorang - sorang . 

lepas tuh , upload dekat facebook dan blog . 

aku ada gambar webcam berkumpulan jek . 

yang ni jek . 





sebab sebelum ni aku mana pakai laptop yang berwebcam . 

just pakai komputer besar gedabak je kat rumah tuh . 

gambar kat atas tu pun , masa kelas CSC253 . 

interactive of multimedia . 


so , ini hasil pertama aku webcam sorang - sorang . 

hakhak . 

amat menggelikan apabila melihat gambar yang seakan - akan gedik ituh . 

have fun ! 


\
(KALAU rasa malas nak tengok gambar yang berlambak - lambak kat bawah ini , cukup sekadar tengok sahaja gambar yang di gabung - gabung kan di atas ni sahaja )

terima kasihh :)

























itu sahaja . 

terima kasih . 

ada umur yang panjang ketemu lagi . 

ada masa yang lapang , saya post lagi okayy ? 

HAHA . 




hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

mood : bahagia
jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang aw...
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
saya benci anda .
testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya .