Rabia's Official Diary
mood : bahagia
23 December 2010

bahagia untuk melepas kan seseorang yang disayangi ? 

haha . 

mustahil untuk itu .

aku try untuk menceriakan hari - hari aku dengan lagu - lagu . 

sesungguhnya , aku mampu untuk bahagia walaupun tanpa insan yang bergelar kekasih . 

macam - macam sebenarnya boleh buat selain menunggu buah yang tidak akan gugur - gugur . 

haha .

aku suka dengar video nieh . 

cuba korang try ulang tayang video nie . 

konfirm jatuh hati . 

first - first dengar memang lah tak best . 

tapi at last , best jugakk . 

hayati lirik dia .

Melda Ahmad - Kimia

Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita

Chorus
Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby i love you
Kau cairkan hatiku

Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu

Ulang Chorus

Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang aw...
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
saya benci anda .
testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya .
meluahkan tentang sesuatu yang amat membosankan .