Rabia's Official Diary
jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang awak tak sangka saya buat .
23 December 2010

ni lagi sorang . 


aku tak tahu kenapa sejak akhir - akhir ni memanng aku kuat aje nak marah - marah . 


lagi - lagi stalker yang mula tengok - tengok satu per satu gambar lalu memuji segala . 


lepas tuh , main poke - poke pulakk . 


eh , tak cukup dengan poke , mesej kau hantar ye ? 










tolong lah jangan buat sesuatu yang aku boleh delete kau ? 


paham aa . 


aku pun ada hak aku jugak . 


THE MOST I HATE THAT , bila dah terang - terang aku dari MALAYSIA . lagi kau tanya lagi ek ? 


pelempang nak ? 


adehh . 


rimas .


bukannya aku suka kau buat macam ni . 


baru aku tahu perasaan macam mana di stalk orang . 


memang sumpah aku takkan stalk perempuan - perempuan yang aku rasa cantik daripada aku yang hodoh nie . 


taubattt !!!!!!!!
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
saya benci anda .
testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .
percubaan gagal
percubaan pertama yang menggalakkan .
mencuba untuk menjadi yang terbaik untuk diri nya .
meluahkan tentang sesuatu yang amat membosankan .
berkata tentang sesuatu yang tidak selesa untuk be...