Rabia's Official Diary
. . (untitled)
27 December 2010

aku tak tahu kenapa tetiba aku rasa macam nak tujukan post ini kepada exroomate aku .


aku tengok dia sejak kebelakangan ni macam tak ada keyakinan nak mempergayakan sesuatu yang baru . 

misalnya , macam nak try pakai shawl yang glam bagaii ni kan , macam malu - malu sahaja . 

aku pernah terbaca dekat status hamba allah sorang nie dalam facebook , 

dia kata macam nie . 

*BERFASHION tak salah . its good for us . asalkn mata sama - sama selesa :) pandai jaga diri , its Alhamdulillah untuk buat you yakin . . goodluck!*


aku rasa , kau kena selesakan diri dan biasakan dengan perubahan kalau kau nak perubahan yang baru . 

jangan malu - malu lagi okayy ? 

nanti aku ajar - ajar kauu . 

dont worry .

aku kan ada . 

haha . 

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

nice vacation
need you !
webcam time .
mood : bahagia
jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang aw...
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .
saya benci anda .
testing testing . ahak ahak .
kena sangat dengan situasi sekarang ;(
satu per empat daripada 365 hari .