Rabia's Official Diary
22 January 2011


aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat atau pun lambat .
aku nak kau tahu yang sekarang ni , aku dah benci kau sangat – sangat
itu yang kau nak daripada aku ?
tahniah sebab berjaya buat aku benci sepenuh hati dengan kau .
aku tahu kau akan baca sebab aku tahu walaupun kau dah kekasih hati dan aku bukan lagi kekasih hati kau , kau masih lagi mengikuti perkembangan aku kan dalam facebook , blog , mahupun text npon ?
okayy .
first aku nak luah yang aku sangat tak puas hati bila kau suka suka hati je tag aku dalam post kau .
and then , bila kau rasa bini kau akan marah kau , lalu kau memadam kan post tersebut tanpa aku ketahui apa isi kandungan post tersebut .
kau tahu , aku amat berasa marah dan kecil hati bila benda sebegini kau buat main – main .
kau ingat aku ni terer IT sangat ke nak cari sampai dapat kau punya post ?
sorry laa .
aku sikit pon tak heran .
MISI UTAMA aku menulis di dalam blog ni supaya aku harap sangat kau baca dan mention that i hate you .
Jangan lah sukati sukati petik nama orang .
Kita dah tak ada apa apa kan ?
Buat apa kau kenang balik benda lepas .
Kau pun dah ada kekasih hati kan ?
Buat apa cari aku lagi ? please lah okayy .
Aku tak nak masuk campur hal kau lagi .
Dan tolong jangan masuk campur hal aku lagi .
Jangan babitkan nama aku lagi dalam apa – apa hal okayy . 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

isu shawl , gadis dan tudung ,. .
untitled
JB kata pergi , SARAWAK kata marii .
tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .
aku menyesal . . .
aku sokong GAP . lokasi perlawanan akhir 2 mesti d...
. . (untitled)
nice vacation
need you !
webcam time .