Rabia's Official Diary
JB kata pergi , SARAWAK kata marii .
31 December 2010

Ini menandakan , yang empunya blog ini tidak sabar – sabar untuk berlepas pada hari ahad bersamaan 2hb untuk menyambung balik pelajaran setelah bercuti sem selama lebih kurang 2 bulan .
Semestinya , aku akan merindui suasana yang ada dekat JB ini berbanding dengan Kuching .
Untuk setengah tahun nya , aku tidak akan bertemu lagi dengan orang orang yang aku sayangi terutamanya keluarga aku .
Sesungguhnya , jika ditanya , aku amat lah berasa cemburu dengan mereka – mereka yang sebaya dengan ku , mendapat peluang menyambung pelajaran mereka berdekatan sahaja dengan rumah mereka .
Paling tidak pun , sebelah negeri  jek .
Ouh , amat lah cemburu . sangat – sangat .
Banyak sebab mengapa saya mencemburui mereka .
1 . sebab mereka boleh ulang – alik ke rumah mereka pabila hari minggu tiba . paling tidak pun , dua minggu sekali mungkin wajib bukan ?
2. mereka tidak perlu susah susah untuk membawa barang sebesar muatan lori kerana tidak memerlukan apa – apa cas . even , kalau nak bawak tilam ke bantal ke dari rumah pun boleh .
Kalau aku yang dapat seberang laut china selatan ini , hmm . alamatnya pikir dua tiga kali lah dengan cas yang dikenakan masa kat airport nanti .

ouh . 

entri apakah ini ? 

ntah lah . 

tidak pasti . 

yang pasti , ianya lebih terarah kepada luahan perasaan cemburu yang membuak - buak kepada mereka yang tidak senasib dengan saia . 

mereka yang boleh sesuka hati balik ke rumah mereka walaupun dengan cuti dimana boleh kira dengan jari je , walaupun cuti seminggu , mereka balik . 

saia ini ? 

amat lah menyedihkann . 


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .
aku menyesal . . .
aku sokong GAP . lokasi perlawanan akhir 2 mesti d...
. . (untitled)
nice vacation
need you !
webcam time .
mood : bahagia
jangan menyangka saya tidak boleh buat apa yang aw...
ampunkan akuu . selama ini aku terlupa padamu .