Rabia's Official Diary
good moment to share .
29 January 2011

Hye peeps .
Semalam baru aje bukak facebook . and then , ada nampak gambar kelas yang kitorang ambil beberapa hari yang lalu .
Hmm .
Cakap pasal budak – budak nye , memang tak ramai laa yang nak ambil gambar time nieh .
Tak tahu kenapa , mungkin , malas , segan , malu dan lain lain .
So , ini je laa yang dapat bergambar .
Itu pun , masih ada yang main – main .
Takada yang nampak macam serius kan ?
Biasa lah .
Budak DPA memang macam tu .
Haha
boleh zoom kalau tak nampak dengan jelas ye .
sengaja saya mengecilkan gambar ini . haha .
gambar tak lawa , nak buat apa letak besar - besar kan ?












gambar yang tak seberapa nak kacak .
Tetapi yang pasti , aku rasa aku paling menyerlah kot dengan shawl pink dengan baju kurung hitam tuhh .
Yang lain semua pakai tudung hitam dan putih .
Aku sorang je yang serba ke’pink’an .
Okayy .
Bebanyak – banyak ucapan terima kasih kepada NEK LATAH a.k.a Nur Fadzilla Binti Mohd Fadzel kerana telah memasukkan gambar kenangan yang akan saya kenang sampai bila – bila .
Until graduate pun , aku akan tetap ingat kat korang semua .
Korang happening . Korang gila – gila .
Haa , lupa nak mention . kalau korang nak tau , dalam GAMBAR nie , aku adalah satu – satunya puteri smenanjung yang ada dalam gambar ni .
I’m very proud of it . haha .
Apakah ? seakan –akan riak aja .
Dalam gambar ni jugak , ada sorang aje laki dari semenanjung .
Yang bahagian paling depan sekali , LELAKI . ( ada ke laki lain yang duduk paling depan skali ? )
Rasanya takde kodd .
Tu laa dia . orang KLANG , SELANGOR .
Haha .
Gambar ni , memang akan aku sentiasa simpan laa .
Dan akan sentiasa aku kenang .
Thanks korang . sbab susah senang kita bersama – sama .
Bila aku ada masalah , aku share kat korang .
Bila free , kita lepak sama – sama dekat Kafeteria .
Memang aku tak boleh lupa lah saat – saat manis kita an .
Lagi – lagi bila dekat kem permai , santubong kan .
Happening sangatt .
I love you all .

◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻
░█░░░░░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░█░▀█▀░
░█░░▄▄░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░█░░█░░
░█░░░░░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░█░░█░░
◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈☻◈


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

kebosanan
again and again . sekali lagi kau buat hal ek .
terima kasih atas segalanya .
aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat ata...
isu shawl , gadis dan tudung ,. .
untitled
JB kata pergi , SARAWAK kata marii .
tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .
aku menyesal . . .
aku sokong GAP . lokasi perlawanan akhir 2 mesti d...