Rabia's Official Diary
kebosanan
28 January 2011








okay . 
bila dah bosan lepas balik kelas , 
macam gini lah dia . 


memang tak boleh belah laa kan suka main webcam nieh . 
macam dah tak ada assignment yang berlambak je yang nak kena buat . 
takpe , lain tu semua tolak ketepi .
bila time kita main , kita main betul - betul . 
bila time kita belajar , kita belajar sungguh - sungguh kan ? 
haha . 
tapi aku ni selalu ke belajar bersungguh - sungguh ? 
macam tak je . 



hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

again and again . sekali lagi kau buat hal ek .
terima kasih atas segalanya .
aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat ata...
isu shawl , gadis dan tudung ,. .
untitled
JB kata pergi , SARAWAK kata marii .
tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .
aku menyesal . . .
aku sokong GAP . lokasi perlawanan akhir 2 mesti d...
. . (untitled)