Rabia's Official Diary
webcam lagi .
02 February 2011



Oke .

Sebagai sebahagian daripada budak semenanjung yang tak balik bercuti sempena cuti tahun baru cina ini , aku rasa aku adalah insan yang tak berjaya memanfaatkan cuti seminggu aku dekat kolej kediaman seri gading tercinta sangat tuh .

Sepanjang hari jumaat di mana permulaan cuti , sehinggalah hari rabu .
Aku tak keluar pergi mana – mana pun sebab aku tahu aku tak pandai drive dan takde driver yang nak bawak kitorang keluar .

Maka , kitorang pun duduk dalam bilik sahaja .

Bila kitorang dah tak dapat nak keluar dari bilik , maka dengan kitorang melaram sahaja pun jadi lah kan .

Lupa plak nak kenal kan budak sorang nieh .


Lepas member aku yang sorang tu (Hurun Ein ) balik semenanjung , aku rasa macam dah tak ada orang lagi kot until aku jumpa dia .

Itu pun , kitorang dah tak sama kelas lagi dah .

dia group E aku pulak group B .

So , dia akan tidur bilik aku dalam masa seminggu cuti nieh .

UNTUK seminggu ni jugak , kitorang menjadi rapat balik .

lepas ni , dah jarang dah nak jumpa - jumpa niehh . 

Dan bila kitorang tak keluar , ini yang terjadi . 

okay , mula - mula senyum macam ni dulu . 

ikot kitorang okayy ? 

cepatt buatt .




and then , mulut tu memainkan peranan yang penting ye tuan -  tuan dan puan - puan .
sebab ianya akan menyerlahkan lagi reaksi muka anda . 
apakah ? 
mengarut jea aku niehh . 



oke 
skang kita tengok dia pose okay ? 


amacam ? 

menggoda tak ? 

hahaha . 



sekarang ni  , dia nak buat lompat bintang pulak . 
tuan tuan dan puan - puan jangan lupa buat sekali okayy ? 
i nampak nihhh . :P


buat macam diva pulak k ? 

yang nie . mulut mainnnnnnn .
haha .
pokus utama dekat mulut tuh . 


skang ni plak , biar aku yang posing ala model . 


eh , bukan gambar ni dah upload ke tadik ? ahh , takpe laa . alang - alangg . haha . 
tukar posisi ye tuan puan 
jika sebelum ni , ekin di belakang .
sekarang , saya pulak ke belakang oke ? 



oke , 
dah mula nampak sengal ekin . haha .


oke . dia pose lagi . 
tangan mainnnnnnn . 


nak tumbuk ? 
tumbuk aa . 
aku boleh cover cun lagii .haha 


lagi and lagiii . 



nak buat mulut sama , tapi aku pulak macam bergerak  - gerak . ouhh . 


rock steacy babe . okay ? 


kali ni mulut menjadi . 
sama - sama .


ngee . 
perlu ke buat peace , orang yang kat belakang tuh ? 


gedik betul . 
tak suka gambar ni . 
muncung je lebihh . 


sampai hati kau blurr gambar niehh . 
adehh . 


xoxo .






oke . 
lepas ni , motif black and white pulak oke ? 
aku dah penat taip . 
korang tengok je laa sendiri . 






tertinggal pulak satu gambar yang berwarna nieh . 

















oke then , 
lepas tu , kita main grafik pulak ok ?
jom . 










okayy . this is the end . 
thanks for reading . 
have fun . 
ilyasm . ( i love youu all so much ) 


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

good moment to share .
kebosanan
again and again . sekali lagi kau buat hal ek .
terima kasih atas segalanya .
aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat ata...
isu shawl , gadis dan tudung ,. .
untitled
JB kata pergi , SARAWAK kata marii .
tahun dua ribuu seplo (sepuluh) dengan aku .
aku menyesal . . .