Rabia's Official Diary
thanks sayanggg
29 March 2011

HARINI , Mr N beri balik aku pendrive yang telah dia pinjamkan daripada aku . 
macam biasalah , aku ni memang suka mengumpulkan koleksi movie movie untuk disimpan kedalam laptop . 
tapi , tengok nya tidak . 
bukannya apa .
tak ada masa lah . 

dalam aku bukak bukak pendrive aku tuu , aku ternmpak satu dokumen microsoft word . 
bertajuk " sayangggg , please baca k ? " . 

lalu , aku terus membukanya . (cepat cepat)

whoaaa . 

terharuu aku baca tulisan daripada si dia . 

nota bebunyi begini .

"Masih kmk ingat kali ptama kita kuar sama.time tuu,ikin ada problem...time tuu ikin ajak swg peremmpuan yg selama ni dalam perhatian kmk..time 2 nak cakap pun susah..tapi kite coba untuk cakap ....mane lah tau kan die dah ada balak..kot2 balak die marah.pas tuu die ckap die single..WAHHHHH!!!  ituu lah hari paling bahagia dalam hidup pas break dengan first gerek kmk...pas 2 ajak lah die kuar buat assignment sma2...last2 pandai jatuh cinta plak dgan budak 2..pergi main boling and mcm2.....pastu kmk masih ingat ekin minta ajar drive kereta...pastu,takkan nak ajar ekin je kan...kita ajak lah dia belajar skali...cepat btul dia blajar..hehe :p...lucu..macam dah lama dia drive...pastu malam menjelma....ekin nak jumpa daus..balak ekin lah...huhu.takkan nak biar orang yg kita dah jatuh cinta jalan seorang pulang gading....kmk dah mula berasa bersalah...kite hantarlah die pulang gading..dah lah ujan...ambil lah kesempatan mandi ujan..dah lama x mandi ujan...hehe ..lpas 2...coba minta no telepon...YESS!! die ade no celcom..truz add pax no bdak 2...pas 2 die ade jgak no digi..cun sgat lh 2..hehe..x sangka pun die pun nak layan msg kte..huhu,then,ati kmk mkin tsentuh...nak koyak je ati kmk time 2...then,coba luahkn kat member nmanya sadit...msh ku ingat psanan sadit...jgan lambat,nanti tlepas...and sadit ckap bie lgi nak setia...aku pun bazam nak jaga die,wlau dri sendiri pun x tjaga...biasalh...knangan silam msh bmain lam pkiran...lagi ex kmk pun kmk x penah cta...then 1 hri kmk branikan dri...I LOVE U... ayat yg kmk  x sangka brani luahkn...tetibe die balas....WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bhagia nya idup kmk aie...kmk sayang sangat kat ktk...ya lah knangan yg x dpt kmk lupak....then...byak knangan yg kmk duak kongsi...pahit,manis....masam, tawar...smua ada...kmk kn ttp sayang ktk ...dah spai 2 bulan..kmk duak langsung x pnah gadoh...nangiz 2 maybe banyak lh juak...aku pun sedar yg aku ada bwat salah...mmg bodo lh aku bwat nya mcm ya...ksian nya...aku x sedar yg aku da bwat salah...x sangka yg pkara bodo aku ya bwat nya ngizzz...sowie sayang...b x sengaja....aku bjanji aku akn mula dri awal tuk mdpt smula kpecayaan nya....then b pun x dpt nak luah kn msa b sama nya mcm dlok...aku bizy 24jam...b coba syg...b coba skuat ati...kmk tauk kmk tpat ktk tuk luahkn prasaan and pt  b kasih...bkan b x nak layan cygggg....b just coba nak ambil phatian...b x pndai...b x pndai....maybe,mmg mcm ya cra b.....b x dpt...sbb ya cra b....b just. biarkan je...biarkn je lh yg mnjadi ayat b...ayat ya yg mgajar b tuk tabah mghadapi cabaran...maybe pelek kn....tpi ya knyataan...b mok ajar cyg...cam ya pdoman b...ayat biarkn je....byak mak na lam idup b....sowie sygggg mun syg asa mcm 2...b bwat syg ngiz lgi mlm ni.......arhhhh!!!!! sowie cyggg....b syg awakkkkk..pizzzz...b x tau mcm mna nak bwat...b x pndai...kalo cyg nak pindah kampus...pgi lah cyggg....maybe ya cra nya nak...tpi b sayang awkkkkk.....ati b mgatakan...plizzz jgan pindahh!!!!b x sanggup sygg.....b kan adeee.....sape ckap xde uwg sayang..amal,shasha,and byak lgi....pizz jgan pindah syg....ggg..huhu....arhhh......sedihhhhh...huhuh....plizz..i love u so muchhhh....ingat kngan kta syggg....b xnak ya jdi skadar knangan je.....plizzzzz....KEPADA SWG GDIS YG KU CINTA,SAYANG AND PERENDA TEKANAN DLM DRI....MAAFKN KMK...KMK BIZYY...TPI YA SMUA X LAMAK PUN....JUST NAK FINAL..... RABIA!!!! I LOVE U SO MUCHHHH!!!!!BOH TENSEN2...FINAL NAK DEKAT.....B CINTAKN AWAK RABIAAAA...UHUHUHUHUUUUUU...MUUUUUAAAAAAHHHHH!!!!!!!  

MAAFKAN B SAYANG.....JUST TO YOU RABIAAAA.....NSAYANG AWAK....."

thanks sayangg . 

baru sayang sedar smua ini . 

i love youuuu . <3 <3 <3 
much much much from the bottom of heart . 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

Radioaktif Bocor, Paras 'Sangat Tinggi' yang disa...
kemunculan setelah lama tidak meng post apa apa en...
webcam lagi .
good moment to share .
kebosanan
again and again . sekali lagi kau buat hal ek .
terima kasih atas segalanya .
aku tahu kau akan baca blog ni walaupun cepat ata...
isu shawl , gadis dan tudung ,. .
untitled