Rabia's Official Diary
bila cuti sem bermulaaaaaaaaaaaaaa :)
13 October 2011


Bila cuti sem dah bermulaaaa


Bila cuti sem dah bermula , mula lah bosan tak tentu pasal
Bila cuti sem dah bermula , mula lah update blog yang sekian lama dah berhabuk
Bila cuti sem dah bermula , berat badan pun mula naik

Ini lah tiga simptom simptom utama yang akan aku alami setiap kali bermula nya cuti semester
Cuti semester kali ini nasib baik lah kejap jugak , kira kira cun cun sebulan
Asal aku bosan je , mesti tengok tv dengar radio and tengok movie
Lepas tu bila tv pun dah bosan tengok aku , radio dan movie  pun dah tak nak layan aku , mula lah aku terpikir nak update blog yang dah lama tak berusik ni .
Dan bila aku ada idea , aku menulis blog .
Itu pun pasal makanan . muahahahahaha .

Aku rasa , cuti semester ni aku nak memahirkan diri aku untuk memasak la
Setelah sekian lama tak masak masak ni kan . bukan lama , tapi jarang sebab takde masa . haha .
And lagi satu sebab , malas .

Dah tau dekat rumah , mesti ada mak yang rajin sangat memasak .
Bila mak takde kat rumah , start la aku ni menggeledah barang barang yang kat dapur untuk memasak .

Okay , first day aku balik .
Menu pertama yang aku masak : SPAGHETTI BOLOGNAISE




 .Menu Kedua : KEK KUKUS COKLAT








Menu ketiga : BAWANG GORENG TEPUNG





Bila aku dah tak tau nak masak apa lagi , dan kebetulan haritu ada pasar malam dekat dekat rumah aku , lalu aku membeli makanan feveret akuuu .
nasi kerabu

Hebat tak hidup aku ?
Asyik makan , makan , makan dan makan . haihhh
Berat badan still macam tu jugak .




hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

(no title)
kekemaskinian belog.
wanita di bayar dengan RM1 juta untuk habuan makan...
belajar bahasa iban *tetiba macam nak post lepas d...
jangan kau pergi . much of love !
Kamus Edisi Pertama by Prof. Volvo
aku sebagai student UiTM, aku bengang bila kau cak...
Mcchicken beli satu dapat satu percuma !
blogger terkenal dan fake fb account .
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai