Rabia's Official Diary
jangan kau pergi . much of love !
02 June 2011


Tak pernah kurasa begini
kumenyintaimu sepenuh hatiku
ternyata hanyalah dirimu
yang mengerti aku sepenuh hatimu

Ku inginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku

*aku rasa aku dah adore gila dengan drama nora elena*
*sebab tu aku search semua lagu yg ada dalam tu*
*sweet sgt *


Ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
kurindu selalu
kuinginkan selalu terhentinya waktu
supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku


Janganlah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh


Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
sendiri jauh darimu
ku perlukan kamu inginmu selalu
temani jalan hidupku
janganlah kau pergi
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

Kamus Edisi Pertama by Prof. Volvo
aku sebagai student UiTM, aku bengang bila kau cak...
Mcchicken beli satu dapat satu percuma !
blogger terkenal dan fake fb account .
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai
sepuluh (10) Masalah Lelaki Yang Perlu Anda Tahu
TERLALU untuk wanita :)
obama osama bergurau senda ? nilai sendiri .
PANASSS !!!! untuk mereka yang berada di AREA KL