Rabia's Official Diary
(no title)
29 August 2011


Okay,
Lamak sik update blog tok .
Cam aku rinduu bh mok update gk .
Haha , apasal tetiba aku cakap sarawak nieh ?
Baru dua tiga hari tinggalkan sarawak dah jadi rindu sakan ?
Ke aku rindu orang yang ada kat sarawak tu ?
Haha . mana mana je lah .
Yang pasti aku tak sabar nak raya , walaupun assignment aku berlambak.
Ada sorang budak kos Art and DESIGN ni cakap , kalau dia kat hostel asyik tido je .
Kalau kat rumah , makin rajin la pulak dia buat assignment .

Tapi kalau aku la kan , kat hostel  plak aku rajin . dekat rumah , hmm . home sweet home la jawabnya.
Assignment pun macam malas nak buat.

Ouh , lupa pulak .
Aku nak mintak maaf sangat sangat kepada sesiapa yang msg aku ke , kol aku dua tiga hari ni tapi aku x reply ke , x kol balik .
Haha , aku bukannya apa. Bila dah dekat rumah ni, handphone , wallet, laptop semua jarang tengok. Nak buat apa tengok laptop sendiri kalau umah dah ada PC ?
Nak buat apa belek belek handphone kalau dah asyik dengan dunia sendiri dekat rumah ni ?

Tu lah yang aku rasa sekarang ni .
So , aku mintak maaf banyak banyak sangat especially hurun yang rajin gila msg aku. Haha , tp bila facebook cepat pulak reply . kehkehkeh. Aku mmg cmni .

So , last but not least.
Aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri . aku mintak maaf dengan korang semua kalau aku ada buat salah dan silap dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.
Raya datang la umah aku ye kepada korang yang tau rumah aku tu . hahahah
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

kekemaskinian belog.
wanita di bayar dengan RM1 juta untuk habuan makan...
belajar bahasa iban *tetiba macam nak post lepas d...
jangan kau pergi . much of love !
Kamus Edisi Pertama by Prof. Volvo
aku sebagai student UiTM, aku bengang bila kau cak...
Mcchicken beli satu dapat satu percuma !
blogger terkenal dan fake fb account .
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai