Rabia's Official Diary
wanita di bayar dengan RM1 juta untuk habuan makan najis manusia. iyakkksss !
08 August 2011


gambar ni agak distrubing sikit buat orang yang mudah loya. Di Jpepun , ada satu program hiburan and salah satu slot dia ialah cabaran makan najis manusi.
sekiranya anda sanggup , anda akan dibayar sebanyak satu juta yen kalau tak silap . 
benda ni dah lama sebenarnya . tp baru tergerak nak post. 
kalau aku la kan , tak sanggup weh. biarlah aku kerja gaji sikit sekalipun daripada makan taik siap ada gambar untuk dipampang . 7 keturunan aku malu kot nanti . 









hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

belajar bahasa iban *tetiba macam nak post lepas d...
jangan kau pergi . much of love !
Kamus Edisi Pertama by Prof. Volvo
aku sebagai student UiTM, aku bengang bila kau cak...
Mcchicken beli satu dapat satu percuma !
blogger terkenal dan fake fb account .
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai
Kata-kata lelaki yang tak boleh dipercayai
sepuluh (10) Masalah Lelaki Yang Perlu Anda Tahu
TERLALU untuk wanita :)