Rabia's Official Diary
menyesal takk sudaahhh !
23 December 2009

hurghhh !


bila dah berhenti, rasa semacam menyesal pulak sebab dah berhenti . .
because what??


bila tyme nak tuntut gaji dea masa tghari tadi, bajet gaji agak-agak dalam RM125 ++ laaa . . .




sebab gaji sehari RM14 dan OT saya telah buat selama 3 hari bersamaan RM6.50 sehari  . .


saya kerja pon selama 8 harii . .. 


huhu . . .




TAPII...




tak sangka pulak gaji yg diterima mencecah RM 233.15 !!


YA ALLAH . ..


kalau tau tadi, takde nak mintak berhenti . .




alahai . ..




aku mintak berhenti pon sebab banyak reason . .


1- aku tak tahan laa bila sampai makan minum dea aku kena cuci . .
     dah lah dea tu cina . . makan, yang ntah pape ntah !
2.-aku banyak kerja dalam sehari tuh...
3.-aku paling tak suka bila aku sorang je pekerja dea . . yang lain semua kaum kerabat dia . .
     bila tak paham bahasa dorang, mula lah kutok mengutuk . . .aduhai . . .
4-aku tak tahan asyik kna marah je ngn boss uh . ..sehari ada dalam lebih drpd 2 kali . ..


menyampah sungguh !


nak sangat aku buat kerja dengan cepat tapi tak pikir orang penat n sanggup OT kerana dea . .. 


arghh !!


stresss sunggguh !!



nak keje balek ke??


ouh !!!!!


tak mungkin !! tak mungkin !!



dah ludah, nak jilat balik??


im not that type person k . 

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

finally free from work pressure
over the timee . . .
lagi kisah sindir, kisah menyayat hati ! (pulakk !...
dont judge a book by its cover
bla.. bla..bla . .
15hb DISEMBER 1992
beginning a new life.
finally . . .
wonderfull storryy. . .haha . .
this song for you . .yeah ! youu . . .