Rabia's Official Diary
dont judge a book by its cover
17 December 2009



dont judge a book by its cover


korang tengok tajuk je, mesti dah tau kan apa yang aku nak cakap nie. . . 


korang lah tempat aku meluahkan perasaan . . .


so, sila baca . . 


jangan tak baca . . 


hakhak . . .


aku tak paham kenapa boss aku benci sangat dengan aku . . 


walaupun aku tak paham bahasa dorang, tetapi aku tahu yang dorang satu family tak suka aku kerja kat situ . .


mula-mula , mak boss uh . . .


1st day aku kerja dekat situ, dea bising kenapa aku lambat datang . . .


ek eh , suka-suka jek?


aku datang 9.50 pg . . .


dorg datang pukul 10.15 pg . . .


lambat pon, 15 minit jek . . 


aku balek rumah kejap masa tuh . . .


lepas tuh, 3rd DAY, bini boss tu pulak datang . . .


dea cerewet la seyh !


kalau boleh, semua benda dea nak complete dalam masa yg agak singkat ,. 


penat laa lau cam ni . .


satu-satu tak boleh ke?


aduhai . . .


lepas tuh, anak sedara dea pulak bermaharajalela. . .


bila kat stor, mula lah buli suruh amik barang . . 


padahal, tu keje dea tuh !


argh !


fedap sungguh !


to FARIHA : kita tak suggest kan awk tok keje kat situ . . ..
   dah lah gaki tak seberapa . .layanan pulak terok . .dah lah baru kat situ, ajar la sikit-sikit . .


   jangan lah anggap orang tahu semua benda dalam masa 1 hari . . .
   


kita ni budak baru nak belajar, jangan anggap dah tahu semua . . .


1st day, belajar failkan invois 
2nd day, belajar menghafal kod barang
3rd day, belajar melayan customer 
4rd day, belajar pasal stok . . .


dah lah sejam RM1.50 sahaja, lepas tuh byk keje dah wat dlm masa sejam uh . .. 


lagi nak naek lemak . ..


petang td, bayangkan lah !


angkat 130 kotak barang yang sampai ke dlm bilik stor  dalam masa 2 jam . . .


x sedar ke yang orang ni perempuan?


bukannya ada tenaga macam lelaki .. 


kalau nk merungut, buat lah sendiri . . .


2 jam tu dah kira ok apa . . .


sebelum balik, sempat lagi tahan orang . . 


check beg , kocek macam org ni curi barang dea dekat stor . ..


YA ALLAH, tabahkan lah hati hamba mu ini . . .


aku datang kerja sana pon just 


1. nak cari pengalaman 
2. niat nak simpan duit untuk ke UNIVERSITI nanti..


tu jek, takde niat n dalam kepala ni nak curi barang . . .


aku masih tahu benda yang halal dengan yang buruk . . .


aku nekad, start bulan JANUARI aku nak berhenti kerja. . 


tak tahan lagi dah !


15 day to go ~! 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

bla.. bla..bla . .
15hb DISEMBER 1992
beginning a new life.
finally . . .
wonderfull storryy. . .haha . .
this song for you . .yeah ! youu . . .
MAYBE this is the END of our stories . .
(no title)
sambongan rindu . . haha . .
rinduu rinduu rindduu . . arghh !!