Rabia's Official Diary
MAYBE this is the END of our stories . .
10 December 2009

aku tak tahu la kalau selama nie aku ni kuat 'touching' ke tak . ..
tapi yang pasti, selama 5 bulan berkasih . .
aku banyak terluka dan sakit hati dengan perbuatan dia. .








u know what?












selama ni , aku pertahan kan hubungan ni pun sebab Harnie . .
just for HER . .

aku gaduh dengan Harnie sampai kan dia ada mendoakan supaya hubungan kitorang tak kekal. .
Harnie jugak cakap yang dia nak Allah ambil balik terhadap apa yang dia buat dekat kitorang selama nie . .
dia kata dia dah banyak berkorban untuk menyatukan kitorang . .

















tapi . . . .














sorry to say la . .

kitorang memang TAK SERASI langsung . . .

agaknya doa ko tuwh di makbulkan , memang hubungan kitorang berantakan selama nie . .

tapi kitorang masih lagi bertahan sebab tak nak mengaku kalah dengan ko, Harnie . . .

apa makna kalau hubungan ni di teruskan tanpa ada lagi perasaan kasih sayang sebaliknya mempertahankan EGOIS sbg seorang musuh . ..

maybe pada kau, kau boleh bergembira diatas hubungan yang bermasalah ini . ..

aku pun tak tahu kenapa kau dengki sampai mendoakan yang bukan-bukan . . .

maybe doa kau telah dimakbulkan sampai kitorang gaduh hari-hari . . . .

dulu, Napie tak suka menyindir ..

tapi, sejak akhir - akhir nie dia suka menyindir sampai buat aku nangis . ..

yess ! i admit . . .











byk kali aku nangis just because ANNOYING BOY like him !

hati aku pun dah tawar nak bercinta lagi dan menerima mana-mana laki selepas ni . .


kebanyakan laki malaysia suka mengambil kesempatan daripada MENJAGA seseorang itu . . ..

ni pada pendapat aku lah . .

sukar nak cari lelaki yang menjaga hubungan sampai kan tak pernah ambil kesempatan terhadap perempuan itu . . .

nak pegang pon takut . . .

dulu dia macam itu, tapi sekarang dia dah jauh berubah . . .

sukar untuk terima perubahan mendadak daripada dia . . .

1 dalam 1000 rasanya . ..

















YA ALLAH, tabahkan lah hati HAMBA MU bagi menempuhi hari-hari yang mendatang . . .

for NAPIE, sorry. . i can only accpet you as a friend only . .
sorry because cannot love you as you hope . . .

for HARNIE, maybe this is it what you want . .
thanks for pray for us . . .
NAPIE is away from my heart now . .
terima kasih sebab BERSUSAH PAYAH untuk menyatukan kitorang selama nie . . .








currently not in mood . .:(









thanks for reading . . .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

(no title)
sambongan rindu . . haha . .
rinduu rinduu rindduu . . arghh !!
the saddest day
malaysia ouh malaysia !!
u broke my heart !
sumpah rindduuu !!!
cinta balqis
kaki gosip mula menyebarkan GOSIPP!! hahaha..
aidil zafuan @zaquan adha ?