Rabia's Official Diary
u broke my heart !
04 December 2009



Saya tak tau la . .

Maybe dengan cara saya tak ambil peduli lagi pasal awk, awk takkan marah sy lagi . .

Smlm sy suruh awk mkn pun, awk marah sy..
Sy msg awk, awk Tanya kenapa sy msg awk? Ta payah membazir kredit untuk awk..


Persoalannya, awk tu boy sy ..
So, salah ke kalau sy msg awk?

I admit !
Smlm sy x nk ngaku yang sy badmood sbb sy x nak awk risaukn sy . .
Tmbah-tmbah lg, awk tengah sakit . .


Awk mrh sy lagi sbb awk kata tak jujur dengan awk . . x nak ngaku . .

Selama ni, ada sy bohong dengan awk ke?

Sy dah penat untuk terlalu jujur dengan awk . .

Menambahkan sakit di hati saya lagi ada lah !

Sy benar-benar patah hati dengan awk . .

Sy tak tahu adakah sy masih mampu menerima awk lg . . .

Sy ambil peduli pasal awk pun, awk marah-marahkn saya..

Sy benar-benar buntu . . ..

Seribu kali walau awk mintak maaf pada sy pun, belum mampu sy menerima awk lg . .
Belum mampu untuk saya terbuka hati untuk membiarkan awk luka kan hati sy lg . .




U broke my heart ! again and again . . .

Jangan harap saya nak ambil peduli pasal awk lagi lepas nie . .
Sy tak mahu sy terluka lagi !
This is the end of our stories . .. 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

sumpah rindduuu !!!
cinta balqis
kaki gosip mula menyebarkan GOSIPP!! hahaha..
aidil zafuan @zaquan adha ?
jaat punye yahudi
thanks for advice . .
cinta si rempit
bola??
impian tercapai !
new world!