Rabia's Official Diary
last day before 2010
31 December 2009

31122009 . .

adalah hari terakhir bagi tahun 2009 . .
2009 bakal melabuhkan tirai nya dan kedatangan 2010 di alu-alukan . .

tahun depan, genap aku bakal menginjak ke usia 18 di mana tiada istilah persekolahan lagi untuk ke semua remaja yang sebaya dengannya kecuali bagi sesiapa yang ingin melanjutkan ke tingkatan enam dan sekolah memandu . .

haha . . .

kebanyakan ada yang membidas dengan pedasnya bila istilah 'no more school after SPM"' digunakan . .

maka , timbul lah pihak yang ingin menyatakan bahawa masih ada sekolah lagi iatu sekolah memandu, sekolah memasak, sekolah berenang dan macam-macam sekolah lagii . .

secara automatisnya, saya agak menyampah melayani karenah sesetengah manusia di bumi ini dengan lawak agak bodohnya . .

dan secara tidak langsung telah menampakkan kebodohan diri nya . .

muahahahahahahaha  . .

maaf sekiranya bahasa yang saya gunakan ini agak gramatis, atau lebih senang Hana label kan sebagai 'ayat poyo' . .

kerana ini adalah hasil tangan semulajadi saya . .

haha . .





sempena hari terakhir pada tahun 2009, saya sekeluarga telah pergi ke sebuah tempat . .

sekeluarga ke?

mungkin ya, mungkin tidak . .

atau barangkali lebih sesuai di katakan kami 3 generasi . .

haha . .

sememangnya happening habis !

daripada hutan bandar sehingga lah ke zoo . .

malas nak cerita lebih lanjut . .

disediakan gambar untuk dijadikan sambungan cerita .. haha .





mula-mula, bersama adik tersayang (pulak ! ) di salah sebuah taman . .




candid pertama 


candid kedua


bila otot-otot dah sakit, mencuba untuk duduk dan rehat sebentarr ..

haha . .

muda-muda lagi dah banyak sakit, poyo tol laah !



pose di salah sebuah jambatan yang berada di Hutan Bandar


kazen tercinta . .
Nur Azra Amyrah,21




kalau anda bijak bestari, cuba lah teka binatang ni .

haha . .



try pegang macam benda ni hidup walhal tak hidup langsung !









haa !

bila orang asyik candid gambar aku, seriously macam dah bosan dah nak pose lagi !

haha . .

baik aku candid gambar orang pulak . .

mangsa pertama, mak sedara aku . .

Norazurah Binti Hassan,26




mula menyelongkar segala isi plastik yang mengandungi MAKANAN !



duduk di bawah pokok sambil pandang entah siapa-siapa ntah !

haha . .

terpkir jugak, kadang-kadang aku ni jahat sangat seyh sampai suka candid gambar orang senyap-senyap.....



sila teruskan lagi kalau nak melihat aksi-aksi gedik . 


hahaha.







terlebih poyo la pulak !




melayan perasaan yang agak kecewa ( sadis sunggoh )




tak lawa ponn . . hahaha .



takde bakat langsung jadi model !





TAPI ! 




GAMBAR LEPAS NI . .




CONFIRM !


dorang-dorang ni leh jadi model !


haha . .


tengok saja aksi-aksi mereka . . 











kann dah cakapp . ..




aksi paling melampau !



p/s :: dont try this at home . .


even dekat tempat awam sekalipon...















yang pakai selendang hitam tu, tak howt ! tapi, yang pakai selemdang purple tuhh. . .




takpe-takpe . .

candid aku tengah makan CORNTOZ ea . .

nanti lah aku kena kan balek   .

hahahaha . .















amek ko ! muahahahaha . .

haha . .
saje je!

harap jangan marahh . .








umur dah nak masuk 18, tapi tak sedar diri lagi !





belum habiss berceritaa lagii . . .




ha !


ni ada satu kisah . .









di mana aku terjumpa lalat yang begitu jinak dan degil dari mengerumuni tangan aku !

aku dah halau  . . datang balik lagi !

nak makan pun susah !

da try basuh tangan . . .

hmm ..

tengok je la result dy  . . .



u can see the flies on my hand

tak nampak?
ouh ! boleh zoom lagi...




thats the result . .














destinasi kedua adalah ZOO NEGERI JOHOR . . 


saya paparkan anda dengan gambar yang pertama ini . .



tak menarik punn . ..







gambar ini menyuruh anda menghitung segala jumlah pembiayaan untuk ke Zoo Negara

dengan membawa 4 orang dewasa, dan 4 orang kanak-kanak..



haa, kira . .


jangan tak kira pulak ehh !
















sesiapa yang mencintai haiwan pasti akan suka gambar tersebut







SEMOGA TERHIBURR...




wish you 
Happy New Year !


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

so sweet
time to melayan perasaan
www.coolblog.com.my
menyesal takk sudaahhh !
finally free from work pressure
over the timee . . .
lagi kisah sindir, kisah menyayat hati ! (pulakk !...
dont judge a book by its cover
bla.. bla..bla . .
15hb DISEMBER 1992