Rabia's Official Diary
new life :)
03 June 2010

OKAYY .


let me how macam mana perasaan lepas dah lama gila tak update blog ni .
sekarang ni super duper busyy dengan persiapan nak terbang ahh .


perasaan bercampur suka dan duka pun ada .


suka sebab yelah , dapat travelling babe .


duka sebab terpaksa meningglakan family .


hope i can be a independent gurl ya .


hahahah .


harap-harap dapat bawak diri , sesuaikan diri .
macam nervous gilaa pun ada .


aku takut aliran yang aku pilih ni , aku tak terbawak .


sebab yelah an , dulu amik subjek sains tapi alih-alih main hentam je dip pentadbiran awam . ha, amik kauu .


basically pasal politik lagi . who's interested ?


takpe .


just tunggu je ketibaan 26 hb tuh .


sapa nak rai pemergian aku dekat flight SENAI , jb 26hb ni ?


jom ahh . korang nak bawakan bekal untuk aku pun bole . nanti balik sem, aku tapaukan korang nasi dalam buluh balik keyh . takpun laksa sarawak ke . mi kolok ke . hahahha .


harap aku boleh jumpa semua kwan2 aku kat jb sebelum pindah ke sarawak .


*kpada korang-korang yang pnde kelakar bahasa sarawak , ajar-ajar kamek okayy?


say bye to JB and hye to sarawakk .




macam tak percaya dah jadi budak u sekarang ni .


rasa macam semalam je amik reult UPSR . wakakakaka .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

new life
NEPAL and BANGLA marii !!
new oppurtunity :)
it is supposed to be a lucky day :(
dilema .
punah segala harapan .
rindu korang .
jom , jom . jom . jomhebohh hebohh !!
update :)
kekasih yang tidak dianggap