Rabia's Official Diary
NEPAL and BANGLA marii !!
14 May 2010

ni laa  aku hangin 1 badan lagi² pendatang ni not surelah halal ker haram ker...
hadoi..
kalau dah masuk negara orang tu, tolonglah sangat² jangan bawak budaya korang yang agak annoying contohlah terbaek..
jalan lelaki sesama lelaki pimpin tangan dengan riang sama sekali 
haha!! 
geli siak..


pastu paling bestlah bg diaorg ,tp bagi aku arghhhhhh marah ni mcm diaorg nak bayar sorang tp yang berteman stock 1 bus punye xpon nak keluarkan duit sorang yang bteman 1 kapal.
haish..


pastu dahlah block machine atm sblh dengan muke tak bersalah seap ngk AKU TEKAN NO PIN..aku tonjol kepala korang baru tahu..
mongok siak..


ye aku sedar wlpn duit aku x beribu ribu dlm account tapi duit gakkan?
kang korang cabul aku amek bank card aku?
habis ternoda atm card aku nanti..camner nak bg parents aku nanti sob sob...
tp bagi gadis gadis diluar kalau diaorg ada penuh di machine atm tu bawaklah bersabar takut kerakusan diaorg nanti nyawa u oll terancam..
duit boleh mengaburi kewarasan manusia okey..

* terSEDAR selepas dah advanced sekarang ni . hahaha . korang bila lagi nak majukan diri korang ? muahahahaha .


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

new oppurtunity :)
it is supposed to be a lucky day :(
dilema .
punah segala harapan .
rindu korang .
jom , jom . jom . jomhebohh hebohh !!
update :)
kekasih yang tidak dianggap
dansa hati by the overTIME .
perlu ke buat solat istikharah ? . haha .