Rabia's Official Diary
new oppurtunity :)
14 May 2010

okay .

semalam aku bukak facebook selepas balik dari kerja .

as usual , memang dah jadi rutin harian aku kot bila balik kerja and takde benda nak buat aku pergi layan facebook ni .

tapi kadang-kadang bila masuk facebook , agak blurr jugak laa nak buat apa .

nak update status pun semacam kering idea .

nak komen picha orang , lagi la teramat malas .

at last , remove kan je la apa-apa yang ada kat wall tu .

yang rasa terlalu menyemak sangat tuh .

semalam dapat inbox dari ayah aku .

surprise jugak laa sebab selama ni takde dia nak bagi-bagi mesej dalam facebook nie .

bila aku update status je , dia rajin komen and menyampuk . muahahaha .

fine !

tajuk dia : UiTM .

aku terperanjat jugak .

apa kena mengena ? dia tahu ke apa yang aku mintak ? sejak bila dia amik tahu ?

tu yang bermain di fikiran aku sekarang nie .

bila aku rojer-rojer , rupanya mak aku bagitahu ayah aku yang aku dapat kolej poly-tech mara jea .

tu pon program matriculation ICSA.

KEPADA korang-korang yang tak dapat upu and dah buat rayuan , DAN sanggup belajar jarak jauh , korang boleh mintak UiTM cawangan srawak sebab bagi aku lah kan , dekat semenanjung macam dah penuh sangat .

even yang 6A atau 7A just dapat dip seni bina jea.

asasi jauh sangat nak dapat.


kalau korang berminat untuk memasuki UiTM cawangan SARAWAK , korang boleh mohon melalui orang dalam .

mean , orang tengah UiTM yang boleh bantu korang masuk IPTA .

result , dua minggu lepas tu .

korang contact orang tengah UiTM . NI facebook dia .

Ikhrima Jumatra Sandimo

step dia senang je .


  1. korang add dia dan tunggu dia approve .
  2. korang bagi mesej peribadi melalui facebook dia.
  3. dalam mesej tersebut , korang sebut kan lah no ic korang and program apa yang korang nak mohon tuh . if can , mesra-mesra lah sikit dengan dia agar dapat point kot . hahaha . tapi dekat sarawak , DIPLOMA INSURANS tiada okayy. 
  4. attention untuk lepasan SPM 2009 yang result addmath dia takat lulus aje , korang diNASIHATkan agar tak mohon sebarang Diploma yang berunsurkan kejuruteraan . mcm program kejuruteraan mekanikal laa, kejuruteraan elektrik laa , dinasihatkan sekali lagi ambil yang bawah ajea and korang rasa senang nak bawak .
extra info :


Alias Salan
 
May 14 at 11:16am
Cuma kaalu dah masuk uitm ni nak further study untuk degree course nanti ,senanglah sebab kita tak amik ramai dari lepasan IPT swasta dan syarat kemasukan nya sangat tinggi berbanding lepasan uitm.....




Alias Salan May 14 at 11:12am
dia minta semua prog asasi memang ler tak leh dapat coz dia ader 1A jerk...cam nilah kalu nak g swak sya boleh offer on the spot ..tapi unk prog Eng @ elektrik tak leh seb add math dia lulus shj.....prog yg boleh sy suggest mengikut senarai permohonan dia adalah diploma pentadbiran awam. kalau kampus semenjung memang tak derk kosong ler.... it ok tpi first come 1st serve.....kalu student nak belajar bg jerk cian dorang tu...nati parents boleh terbang sama g swak he he











tu je laa step dia .


harap u guys memperolehi peluang tersebut .

kalau nak contact dia melalui handset : 0172065027

ni senarai program yang ada dekat sarawak :


1. perakakunan
2. ukur bahan
3. Dip bangunan
4.Pengurusan Ladang
5. pengajian perniagaan
6. pengurusan bank
7. Kejuruteraan Elektrik
8. pengurusan pelancongan
9. kejururawatan
10. kesihatan persekitaran
11. pengurusan Maklumat
12. Pengurusan Teknologi pejabat
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

it is supposed to be a lucky day :(
dilema .
punah segala harapan .
rindu korang .
jom , jom . jom . jomhebohh hebohh !!
update :)
kekasih yang tidak dianggap
dansa hati by the overTIME .
perlu ke buat solat istikharah ? . haha .
hate it !