Rabia's Official Diary
kekasih yang tidak dianggap
22 April 2010



Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

* aku rindu korang gila-gila saat aku sepi mcm nie ..


.

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

dansa hati by the overTIME .
perlu ke buat solat istikharah ? . haha .
hate it !
entry sekadar berbasa - basi .
masuk hari kedua keseorangan . . .
tahniah untuk yang sorang lagi . haha .
specially dedicated for youu .
the title is cinta facebook !
TAHNIAH dari hati yang suci dan murni . semurni TO...
kelemahan paling memalukan .