Rabia's Official Diary
dansa hati by the overTIME .
21 April 2010



Kau sangkakan aku lemah
Apakah mata kau buta
Kau katakan aku gila
Adakah itu benar belaka


Salahkah aku
Terus menghibur


Kini ku menyanyi dengan semua kata-kata hati
Yang ku karang
Dengan kejujuran dan ketulusan
Dansa hati yang ku cipta
Segala masalah dilupakan

Takkan pernah kau membantu
Untuk mancapai impianku
Kini ku harungi sendiri
Akan ku terbang tinggi ke langit

Kini ku menyanyi berdiri di sini
Jejaki naluri diriku yang pasti
Mengukir sebuah khalayan dunia
Mencuba jejaki takdirku yang indah

Diriku dirimu tak akan serupa
Cara ku caramu tak ada yang kena
Lupakan semua


* aku tak selemah yg kau sangka and aku yakin , aku akan mampu teruskan hidup ni tanpa kau lagi .

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

perlu ke buat solat istikharah ? . haha .
hate it !
entry sekadar berbasa - basi .
masuk hari kedua keseorangan . . .
tahniah untuk yang sorang lagi . haha .
specially dedicated for youu .
the title is cinta facebook !
TAHNIAH dari hati yang suci dan murni . semurni TO...
kelemahan paling memalukan .
ujian NYA