Rabia's Official Diary
specially dedicated for youu .
18 April 2010





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Lama sungguh hari berlalu


Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


p/s : saat ini , aku sangat mengharapkan ucapan atau wish yang biasa aku baca pada mlm2 begini .
tapi kini , ucapan tu dah tiada lagii .


hati ini kosong lagii .


aku rindukan dia , aku nantikan dia 


TAPI , aku tak berdaya meluahkannya .


oh tuhann ! mampu kah aku menanggung perasaan ini sendirian ?


air mata ini kembali bercucuran ke bumi memikirkannya . 


adakah dia juga merasa apa yang aku sedang rasa ?
sesungguhnya , 
masih banyak lagi yang kau tak paham tentang aku walaupun perkenalan ni dah mencecah 1tahun6 bulan .


sorry for everything sayang .


terlalu banyak yang ingin aku katakan padanya , tapi aku tak punya peluang untuk itu .


kerana apa ?


aku sendiri tak pasti . 


yang pasti , hati ini sentiasa tertanya-tanya apakah tahap hubungan ini ?


masihkah boleh diperbaiki lagi atau hanya angan yang sia-sia ?


aku sendiri tak pastii .




hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

the title is cinta facebook !
TAHNIAH dari hati yang suci dan murni . semurni TO...
kelemahan paling memalukan .
ujian NYA
akan tergoda ? maybe ?
sorry . .
senarai semakan .
SEMAKAN SYARAT KELAYAKAN KE PROGRAM DIPLOMA IPTA B...
catatan seharian hidup ku .
ya rabbi .