Rabia's Official Diary
ya rabbi .
05 April 2010

aku mulai perasan tentang perubahan aku sekarang ni .

hmm .

aku tak tahu lahh kenapa aku boleh berubah secepat begini .

dulu , (bukan nak tunjuk riak ) sebelum keluar result SPM aku selalu baca ayat al-quran sehari sekali .

at least , 1 ain .

tapi , sekarang nie  aku rasa macam dah lupa aktiviti dulu .

and kalau dulu , kalau aku tertinggal solat asar , aku akan ganti balik .

senang kata , qada balik sembahyang tu .

tapi , sekarang aku rasa macam malas .

bukan sahaja taknak qada /
tapi percaya tak ?

kalau aku cakap , aku balik pukul 8 mlm .

mandi , mkn semua pukul 8.15 .

then ,sembahyang dalam 8.30 .

time tu jugak aku sembahyang magrib , asar dan isyak sekali gus .

sekali gus disini bukan bermakna 3 niat solat dlm masa yang sama .

bukan oke ?

maknanya , aku buat tiga-tiga solat tu pada masa yang berlainan laa .

mula-mula ganti asar , lepas tu maghrib then isyak .

tengok mood , kalau rasa rajin nak ganti . ganti laa asar tu .

tapi , aku rasa aku makin terok kot sekarang nie .

ya allah  !

tak aku pilih jalan nie .

aku mula sedar bila aku insaf tengok ramai yang muda-muda mati cepat sekarang nie .

dalam paper , setiap hari tak sah tak ada cerita melibatkan maut .

kisah pemergian yanie dan din beramboi cukup membuatkan aku sedar yang selama ni aku jugak lalai kepada perintahNYA .

aku perlukan sesorang untuk membimbing aku semula ke jalanNYA .

aku taknak apabila bekalan yang aku ada didunia cuma senipis kulit bawang sahaja .

yang lain-lain , hanya lah sisa yang sia-sia .

ya allah . berikan aku hidayahMU.

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

dua hari bulan empat
hate him ! fuck copycat !
virus kencing tikus .
I HATE THAT !
i want this !
i love youu lahhh .
this song is dedicate for u .
alfatihah
the PLKN
fenin ! fenin !!