Rabia's Official Diary
hate him ! fuck copycat !
31 March 2010

sedang leka asyik menikmati sarapan pagi selepas mengupdate status myspace dan juga facebook , 
aku kembali ke laman tersebut untuk menyemak jika ada beberapa komen atau mesej yang belum direply sebelum sempat ke tempat kerja .

sambil-sambil itu , tengok laa status dorang .

paling aku tak sangka , ada sorang hamba allah ni tiru status aku .

ya allah !

tanpa diubah , tanpa kebenaran senang-senang je copy and paste .

huh !

hidup ni memang senang je kan ?

penat-penat kepala ni memerah idea untuk ayat yang terBAIK untuk status mereka , lalu ada seorang ni berminat dengan ayat tersebut lalu mengupdate ke status beliau pula .

apa perasaan anda bila assignment atau ayat atau hasil kerja anda tak kira laa apa jua sekali pun , di ciplak oleh orang lain ?

pasti sakit hati , menyampah , benci gilaa dekat orang tersebut bukan ?

huh !

bila fikir-fikir balik , tak guna gaduh benci membenci , puak-puak ni semata-semata hanya kerana satu AYAT sahaja  .

kepada yang berkenaan , saya dah maafkan kesalahan anda walaupun hati ini berasa sakit hati , menyampah gila .

sebagai manusia yang punya perasaan , saya tidak dapat menafikan yang saya tak dapat lari dari merasa PERASAAN sebegitu.

selepas entry ni diterbitkan , anggap saja lah yang anda dan saya tiada apa-apa salah lagi  kerana saya sudah pun memaafkan anda .

saya berharap sangat yang anda diberikan kesedaran agar tidak mencipta hasil karya orang lain .

moga tuhan berikan hidayah kepada anda ye .

see the prove below : 




Stream

  1. All
  2. Status
  3. Photos
  4. Music
  5. Videos
  6. Bulletins

  1. Hanye Kau Di Hati aq Kau Di Hati aq its april already . april yang dikatakan penuh dengan keBODOHan gara - gara nama inggeris beliau iatu APRIL FOOL. hahaha .
    Posted 26 minutes ago

    • rabia
      rabia Posted 6 minutes ago
      hoi ! tiru ayat orang pe ? copy and paste seyhh !


      .N 'RN 'R ouh . its april already . april yang dikatakan penuh dengan keBODOHan gara - gara nama inggeris beliau iatu APRIL FOOL. hahaha .
      Mood: sengal melampau sengal melampau


      Posted 1 hour ago


      tak ke sama ayat ituu ?
      nak lagi bukti ? 



      haha .
      rasanya cukup je sampai situ kot .




























      ouh ,. okeyy .


      kerja sudah memanggil !


      GTG !
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

virus kencing tikus .
I HATE THAT !
i want this !
i love youu lahhh .
this song is dedicate for u .
alfatihah
the PLKN
fenin ! fenin !!
semacam nak beli , tapi ntah laa .
i wanna be like her !