Rabia's Official Diary
i wanna be like her !
24 March 2010

rasa mcm hilang segala tekanan yang melanda bila tengok gambar-gambar dari facebook beliau .
haha .
gila-gila . 


tapi maintain cun seorang muslim .


tak kesah lah memang dari sekolah aku minat dia sampai hana ckp aku ni nak ikut semua gaya dia bila aku tulis status AF8 beberapa hari yang lalu .


Rabia Adawiyah

Rabia Adawiyah AF8 ! haha .

March 13 at 8:36pm ·  · 
Hana Shamsul
March 13 at 8:51pm · 
Rabia Adawiyah
Rabia Adawiyah 
HEHE .apa ?
March 13 at 9:11pm · 
Hana Shamsul
Hana Shamsul 
af8 >_<
March 13 at 9:36pm · 
Umi Atikah Mat Nor
Umi Atikah Mat Nor 
hahaha... nnt yaya msuk af9 k!!
March 13 at 10:58pm · 
Hana Shamsul
Hana Shamsul 
oh yaya nak masuk af ke?? x tahulak :p
March 13 at 10:59pm · 
Umi Atikah Mat Nor
Umi Atikah Mat Nor 
hahaha... pew salahnye kn....
March 13 at 11:23pm · 
Hana Shamsul
Hana Shamsul 
mesti nak ikut cik heliza hihihi
March 13 at 11:27pm · 
Umi Atikah Mat Nor
Umi Atikah Mat Nor 
btol2x... klon heliza kn...
March 13 at 11:33pm · 
Hana Shamsul
Hana Shamsul 
hehehe
March 13 at 11:34pm · 
Raul Richan
March 14 at 1:29pm · 



tapi , aku rasa aku takde lah gila-gila tahap cipan macam dia .
tengok laa gambar - gambar dia .









 
 tabik selut sebab tu strategi yg baik tuk menduduki peperiksaan.. pen mesti kena ada dua..
so boleh menulis dengan laju . bak kata dia laa . haha 






taknak upload banyak-banyak sebab nanti ada orang tuuu  muak laa pulak .
tak pun , menyampah pluss malas nak baca lagi blog nie .

haha . 

tol tak ? 



hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

keterujaan dan perpisahan
sapa yang tak nak minum slurpee slama 1 tahun ?
love it .
the sijil .
alfatihah
livew like we'e dying
kecelaruan tahap melampau
perpisahan . . . . .
luahan sekadar berbasa basi
nothing