Rabia's Official Diary
keterujaan dan perpisahan
24 March 2010

harini aku dikejutkan dengan dua berita sekali gus .

satu berita gembira , satu lagi berita agak mendukacitakan .

okey .

lets me explain the bad news first .

hmm .
mcm ni .

kat tempat kerja aku tuu , aku rapat dengan sorang budak laki nieh .

nama dia hallary .

budak sarawak .

kalau dia tak datang , mesti kerja aku tak lengkap .

bukan hidup aku tak lengkap .

kalau dia ada , aku tak kelam kabut .

aku tak gelabah-gelabah lagii daa .

aku tak kepenatan luar biasa seperti hari ahad yang selalu dia buaat tuu.

biasa aku penat sangat masa ari ahad je . 

yelaa .

dia kann kuatt agama .

belajar agama dekat gereja diaa tuu .


tapi sekarang , dia dah berhenti .

sebab pindah K3 .

smpai hati awk tak tunggu kita .

awk jugak yang ckp awk nk tunggu kita quit dulu sebab taknak tgk kita wat 'return' sorang-sorang .

mulai besok , dah takde siapa nak punchkan kad aku semasa pergi dan balik kerja .

takde siapa nak tolong bukak kan pintu time rehat .

takde siapa nak tolong ambilkan beg dlm almari time pulang kerja .

takde siapa nak temankan kita balik .

and most important is , kita dah kehilangan tempat kita luah stress kerja .

usually, bila kita stress awk pndai wat kita cool balik .

kita rindu nak ngumpat-ngumpat pasal bos lagi dengan awk .

awka laa yang ajar kita curi katalog . (*curi katalog takpe . jgn curi brg company .haha .sebab katalog memang percuma dia bagi )

awk jugak yang ajar kita try-try barang customer ni kan masa packing ?
sama-sama try sunglasses .


persembahkan anda potret-potret kegedikan tahap maksima .









kahkah .


HAHA .

awak , 

saya tak tahu laa macam mana nak lalui hari saya besok tanpa awk . 

rasanya super duper kelam kabut kot .

ye laa .

besok mesti banyak barang syarikat sampai .

rorine , satinni , nutrimetric , menang glassware .


mana nak update barang lagi .
mana nak packing barang lagi .
mana nak buat bil customer lagi .
mana nak buat return company lagi .

how could u do that ?

i gonna miss you babe . 

awk dah janji kan yang kita tetap keep in touch dlm FB ?
i keep your words oke ?

and me , mungkin nak berhenti jugak .

mungkin akan mengucapkan selamat tinggal kepada kedai ni yang dh banyak berjasa kowt .

haha .

nak cari kerja dekat econsave la pulak ( senang je aku tukar2 kerja kan ? )
dlu cosway , sekarang tegas menag . 
lepas ni apa la pulak .









about the good news . 

dapat surat twaran dari oversea .

act , dapat 3 surat .

terkejut jugak .

baru apply , dh sampai cpat .





satu dari TAJ international college 

satu dari MCS college 



and one more is Global MEDIC NETWORK (GMN )
dari dulu aku sangat mengimpi-impikan kehadiran surat dari GMN tuu . 

aku harap sangat yang aku dapat .

and aku berangan kalau aku dapat , aku nak pilih mesir.

somebody yang terapat dengan aku tahu kenapa aku nak pilih mesir .

yurp .

because of HIM .

i wanna be a pharmacist like him .

i really adore him .

he is my non-biological brother.
kahkah .

abang angkat .

rindunyaa kat diaa !!

rasa semacam nak bukak YM , and buzz dia secepat yang mungkin untuk bagitahu berita nie .

haha .

bila taip , rasa makin tak sabar-sabar pulak .

hmm .
keyh lahh ..

nk text dia skang laa .

rinduu ouhh .

dah lama tak YM niehh !!

k laa .
bye-bye ppls . !

p's :: tadi baca dekat akhbar HARIAN METRO , ternampak iklan ni .
klik untuk besarkan yaa .(perlu ke cakap ? )

most imporant , ia under KFC .

tak sangka pulak KFC dah ad kolej tersendiri.
ha, siapa yang kaya tuu boleh laa apply.
hehe.

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

sapa yang tak nak minum slurpee slama 1 tahun ?
love it .
the sijil .
alfatihah
livew like we'e dying
perpisahan . . . . .
luahan sekadar berbasa basi
nothing
no title needed :P
NOKTAH CINTA