Rabia's Official Diary
the sijil .
21 March 2010

pagi tadi pergi ke sekolah lama untuk menuntut balik sijil berhenti skolah yang dimana aku rasa tak semua pelajar dah dapat .
hanya dengan memintanya secara personal baru boleh dapat kot ,. ( aku rasa laa )

so, tadi aku pergi dengan mak aku .

lalu bus stop nampak pulak ekin dengan ez . 
ekin bawak kereta kot .

maju seyh .
haha .

aku je yang tak ambil lesen lagii .


ala, x pe .

bukannya aku terdesak sangat time skang nie .

lagi pun , aku rasa aku tak bersedia lagi kot .
haha .

ni sijil berhenti skolah aku yang paling buruk kot .
acehhh .



btw , thanks banyak-banyak daun keladi dekat mak angkat aku (agaknya laa ), Puan Juahriah Ali di atas catatan tambahan tersebut .

kahkah .

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

alfatihah
livew like we'e dying
perpisahan . . . . .
luahan sekadar berbasa basi
nothing
no title needed :P
NOKTAH CINTA
happy birthday
release tension
adore to cafe world.