Rabia's Official Diary
luahan sekadar berbasa basi
16 March 2010

tak tahu pulak yang perfume yang pernah aku pakai suatu ketika dulu (Sebelum beralih kepada perfume lain ) telah berubah wajah .
haha .

dulu aku time pakai , botol dia di jual macam ni .






tapi , bila dah lama tak mengikuti perkembangan terkini alias dah lama tak pakai perfume , tak tahu laa pulak yang benda ni dah tukar muka baru .

buat aku tercengang-cengang nak cari je .

ni wajah terbaru perfume tersebut .

time aku beli perfume wajah terbru tuu , aku sempat try and semacam kenal je dengan bau dia .

bila selidik punya selidik , memang betul la sama .






oke . 

ni entry lain pulak .

rindu dengan kumpulan ni time kat sekolah .






senang cakap , rindu untuk sekolah balik kerana sekolah tiada tension seperti tension di tempat kerja .

sekolah juga tempat kita boleh jumpa byk2 orang setiap hari .

haha .

aku perasan jugak , time aku amik result tuu sijil berhenti sekolah dengan sijil koko takde kann ?

sapa yang ada ?

aku rasa ramai yang tak dapat jugak .

tak tahu kenapa .

boy fariha cakap , kalau tak de sijil berhenti sekolah tuu maknanya kena sekolah balik laa .
haha .

lagi best .
tu yang aku nak kot .
kahkah .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

nothing
no title needed :P
NOKTAH CINTA
happy birthday
release tension
adore to cafe world.
BERAKHIRnya sebuah pencarian selama 1 jam .
confiuNISME .
Radix Chicken House (RCH)
to my dearest ekin .