Rabia's Official Diary
kelemahan paling memalukan .
16 April 2010

grr . 

aku malu lagi !

aku tak tahu kenapa aku ada sifat cam ni .

dari sejak azali kot .

cepat gelabah , then malu sendiri .

malu yang amat pulak tuhh .

ya allah !!


tadi , time kerja masa nak print kertas boleh buat hal pulak printer tuhh .

aku nak print bil barang yang aku nak amik tuu .

then , asyik tak boleh je .

boss dgr , aku cpt2 untuk rilaks .

dia perhatikan je dari tadi .

ouh tuhan !

jangan lah dia tengok muka aku time nie .

aku tahu , muka aku nampak sangat reaksi kalau gelabah .

lepas dah amik barang , punch kad teross blah . 

balik rumah , ingat lagi benda tuu .

walhal dlm hati  dah cakap , let bygone be bygone .
kenapa otak ni asyik nak ke situ je ?

tolong laa .

pandang la benda lain .

aku taknak lagi pikir pasal tu lagii !

malu yang amat dihadapan majikan sendiri !
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

ujian NYA
akan tergoda ? maybe ?
sorry . .
senarai semakan .
SEMAKAN SYARAT KELAYAKAN KE PROGRAM DIPLOMA IPTA B...
catatan seharian hidup ku .
ya rabbi .
dua hari bulan empat
hate him ! fuck copycat !
virus kencing tikus .