Rabia's Official Diary
ujian NYA
15 April 2010

OUH . 
dugaan , 

mengapa sering melanda diri ?

dugaan mematangkan hidup .

dugaan adalah satu ujian dariNYA .

dugaan adalah suatu tempoh yang amat sukar untuk aku lalui .

tapi , 

sejauh mana aku dapat lari daripada nya ?

adakah ke bulan ?




p/s :: saat ini , tika ini , aku terbayang sebuah keluaraga yang berpecah belah .

dan cukup gerun untuk aku laluinya walau aku tahu aku takkan terlepas darinya .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

akan tergoda ? maybe ?
sorry . .
senarai semakan .
SEMAKAN SYARAT KELAYAKAN KE PROGRAM DIPLOMA IPTA B...
catatan seharian hidup ku .
ya rabbi .
dua hari bulan empat
hate him ! fuck copycat !
virus kencing tikus .
I HATE THAT !