Rabia's Official Diary
entry sekadar berbasa - basi .
20 April 2010

since aku rasa keseorangan sejak 18 hb tu ari , ntah la .

aku tak tahu kenapa aku rasa macam ada sesuatu yang hilang dari hidup aku .

semacam sebahagian dari hidup aku hilang .

ahh !

aku tak nak berpaling lagii .

aku nak pandang ke depan .

aku tahu yang selepas 9 bulan bergantung hidup kat seorang yang bernama lelaki , aku harus akui yang setiap pertemuan mesti ada perpisahan .

gila ahh .

aku tak tahu yang semua ni jadi kat aku bila break .

aku yakin , aku mampu hidup tanpa dia dengan berbekalkan sedikit semangat .

aku yakin bila aku buat macam-macam kerja aku akan lupa semuanya .

tapi takk .

bila aku balik rumah , aku bosan tak tahu nak buat apa aku terkenangkan dia .

dekat tempat kerja , sekarang ni pun aku rasa mcm aku ni byk sgt careless .

kurang pentingkan keselamatan diri .

sampaikan tangan jadi macam gini pun tak sedar .










pada aku dah biasa kena .

lagi satu , sekarang ni aku ada masalah kesihatan yang membabitkan anggota dalaman kot .

haid aku tak teratur .

aku rasa , benda ni jadi sejak aku ambil ubat ni .



ubat untuk resdung .

tapi , tak berkesan pun .

redha je laa .


bila pergi website dia , cara makan salah .


Bagi mereka yang baru hendak mula menggunakan ubatan ini sebaiknya dibuka kapsul dahulu dan dicampur dengan satu gelas air panas. Kemudian masukan 1/2 sudu teh madu dan minum pada waktu pagi dan malam.


aku pulak main belasah je telan benda tuu .


haha .


aku ni selalu sangat ada masalah pemakanan .


makan pedas skit , mula cirit birit .
makan ais sikit, mula selsema .
mkn ubat - ubat mcm ni , haid tak teratur .




tak tahu kenapa .
sejak azali kot .


siapa-siapa yang rapat aku tahu ahh .
mcm hallary , mcm ahh . 
perlu ke aku sebut nama dia lagi ?!

harini ayah aku balik bawak coklat .

best tuhh .
first time tgk kitkat single macam ni .
jakun yang amat !!






^
|
yang ni , memang dah selalu nmpak . 
haha .



sendiri melantak sorang2 mcm gilaa . haha .

release tensionn dowhh .

kahkah .

ouh yaa .


untuk kwn2 kat jb , aku nak inform korang yang besar kemungkinan atau kemungkinan besar atau kedua-dua sekali ahh senang citer 

aku akan pindah rumah .

yang pasti , bukan dalam negeri ni lagii .

sebelah jiran dia kowtt .


negeri selangor .

yurp .

dlm selangor , ada KL .

kl ahh senang citer .

aku akan pindah dan rumah yang aku duduk since 2000 ni , family aku akan sewakan untuk siapa-siapa je yang berminat .

sape tak minat boleh blahh .

korang-korang kan boleh contact aku kat facebook .
HAHA .

lagipun , aku nak bawak diri ahh .
merawat hati yang luka lagi nestapa .

dann . . .

cari ketenangan sjati yang abadi .
cehh !
lain macam je ayat tuhh .

bak kata umi , whateva !!

wa ta kesah pun .

sorry kalau entry kurang menarik dan agak merepek serta tidak bernas untuk diutarakan sama sekali .

barangkali , otak si penulis sudah kusut dengan masalah-masalah yang menimpa dirinya  .
*aku rasa mcm bukan aku je yang tulis ayat atas tu .
geli-geleman dowwhh aku nak baca . haha .


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

masuk hari kedua keseorangan . . .
tahniah untuk yang sorang lagi . haha .
specially dedicated for youu .
the title is cinta facebook !
TAHNIAH dari hati yang suci dan murni . semurni TO...
kelemahan paling memalukan .
ujian NYA
akan tergoda ? maybe ?
sorry . .
senarai semakan .