Rabia's Official Diary
it is supposed to be a lucky day :(
04 May 2010

firstly , bila aku tulis blog ni aku tak tahu perasaan aku macam mana sekarang nie .
bercampur baur .

suka + marah + malu .

okayy .

firstly aku suka harini sebab dah gaji dah .

aku rasa semua pekerja suka kalau gaji dah masuk kann .
takde rasanya pekerja yang marah gila tanpa sebab bila gaji dah masuk . melainkan gaji tu amat lah ciput . muahaha .

secondly ,

aku marah gila sebab ada orang candid gambar aku time aku tengah ambil result .
ntah kenapa .
tapi aku suka candid gambar orang .

act , aku tak marah pun .

tapi yang menyebabkan aku marah adalah orang tu adalah menyamar .
menyamar jadi orang lain , and then lepas tu tag nama orang lain yang berkaitan dalam gambar tuhh tanpa menjadikan kawan .

geram weyh .

okey .

kita amik contoh gambar ni .


gambar tersebut diambil daripada facebook atas nama Jackson Tham Jie Sheng .




Jackson Tham Jie Sheng


About Me .

Basic Info
Sex:Male
Birthday:October 15, 1990

Relationship Status:Single

Interested In:Women
Men
Looking For:Friendship
A Relationship

Hometown:Johor Bahru

Work and Education

High School

College


bila tengok profile dia , macam syak cikgu ahmad .
sebab dia memang aliran kejuruteraan elektronik dari UTM .
itu yang dia bangga-bangga kan selepas berhenti bekerja menghadap alat-alat elektronik.
dia kata kerja dengan benda tak hidup , tak best .
kalau kerja dengan benda hidup best ah gitu?
huh !
kalau ya , memang marah gila-gila double-double la.
sebab apa ?
dia la cikgu yang paling aku anti . haha .

even result fizik aku kira oke C+ tapi aku memang cukup tak suka dengan dia .
bila aku tak suka dengan dia , maka secara automatisnya memang segala perbuatan dia tak kira lah nak jadi kawan dekat facebook ke , nak tag gambar orang ke , nak apa ke memang aku tak suka and menyampah gila-gila ah.

sorry kalau aku nampak biadap dengan cikgu yang telah mencurahkan ilmu fizik selama ini . 
tapi perangai dia tu ha yang buat pelajar dia sendiri biadap dengan dia .

pelajar yang skema je suka dekat dia sebab dia pun pilih kasih dekat orang yang pandai-pandai an .
orang yang pandai-pandai dijulang-julang macam anak raja , tapi yang kurang pandai macam aku ni , dhina-hina , di marah-marah ,diherdik-herdik .

patut ke diberi layanan macam gitu ?

even dari awal tahun sampai ke hujung tahun aku masih kat wad ICU yang dia kata tak boleh dirawat ,sekurang-kurangnya aku bersyukur dengan result fizik aku .  .
huh ! 
malas nak beremosi lebih-lebih dekat sini .
sabar je laa .





hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

dilema .
punah segala harapan .
rindu korang .
jom , jom . jom . jomhebohh hebohh !!
update :)
kekasih yang tidak dianggap
dansa hati by the overTIME .
perlu ke buat solat istikharah ? . haha .
hate it !
entry sekadar berbasa - basi .