Rabia's Official Diary
valentine story
13 February 2010

semalam hari last kerja sebelum aku menghabiskan cuti selama 9 hari .
HAHA .

actually , bukan benda tu yang aku nak bgtau .

semalam aku surprise gila masa dah nak balik kerja tu aku jumpa coklat Cadburyi dalam beg aku

 .
time tu ,aku rasa takde sapa-sapa kowt sebab si hallary tuh dah ambil beg dia dulu sebelum aku .

then , aku tanya dia  .

"eh ,siapa punya nie ? awk slah beg ke ? "

"tak laa . memang untuk awak . valentine . "

"ha ??? "

"ala , dulu saya dengan semua teman rapat saya pun saya buat macam tuwh . awk kan teman rapat saya . "

"GULP ! "

"siapa amik arini ? "

"ntah . mak kowt "

"dah malam ni . saya temankan awk kejap laa . kesian awk sorang2 "

"err . takpe kowt . lagi bahaya kalau kita dua je kat sini ."

"ala , xpe laa . "

diam tanpa kata .
memang kelu gila lagi-lagi dia cakap dia bg coklat tuh untuk valentine .
aku memang tak sambut punya laa .
ya allah ! aku takut je kan kalau satu ari nanti aku berubah hati .
berkal- kali mengingatkan diri ini yang dia bukan islam .
jangan aku terpseong dari agama MU ya allah .

aduhai .

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

info terkini
hanya tinggal kenangan =(
sumpah rindduuu !!!
kawal lah nafsu anda . HAHAHA .
percubaan yang agak menyeronokkan
kursus perguruan lepas SPM ambilan JUN 2010
SHOES ADDICT
tadi ambil ayah kat airport .penat gila duhh ! da...
sadis nye .
confiuNISME .