Rabia's Official Diary
confiuNISME .
04 February 2010

seriously sampai sekarang aku rasa terkejut gila kot sampai aku dah nekad tak nak datang kerja lagii .

ceritanya bermula begini .

dekat tempat kerja aku tuwh , ada sorang budak lelaki yang sebaya dengan aku .

yang juga aku telah kenal semasa zaman persekolahan dahulu kala .

perkenalan bermula selepas sama-sama menyertai pertandingan bahas ala parlimen peringkat zon .

sungguh ! saya tak sangka boleh berjumpa awak semula selepas sekolah saya kalah dalam pertandingan tu dan sekolah awak dinobatkan sebagai juara lalu terpilih ke peringkat daaerah .                    

semalam text-text dengan dia sampai larut malam kowt .

aku  : "woiyt ! "

"ni ke no celcom dia ? HAHAHA "

aku  :"YURP .weyh , bosan laa . tak tau nak buadd apa "  

then , dia late reply 15 minit kowt .

"sorry . tadi mkn . awk da mkn ?"

"tengah mkn jugak laa nie . HAHAHA "

"EH , nanti kita dapat cuti kerja seminggu kan ? "

"haah . kenapa nyer ? "

"jom g kuar date jom ! "

"OKE ! wa no hal punyaa . HAHA . tngok dulu la kalau takde aral melintang pukang  .HAHA ..eh , bukan hari2 da date ke ?"

"ouh oke . date memang hari-hari punya . tapi kuar g date , sekali sekala kan ?"

" bila plan nak kuar ?"

"valentine ni . nak tanya sikit boleh ?"

"aha . tanya laa . kalau soalan dy susah , nmpak nye kena laa study dulu k . bg masa. HAHA "

"ERMM . would u be my valentine ? "

"ya ampun ! seyess ke ni ? poyo ! "

"awk rasa sy seyes ke main-main ?"

"main-main laa . takkan laa seyes kowt . tak caya ar "

"im serious dear "

dalam hati, bapak ahh ! terkejut gila .

tetiba je dia cakap macam tuh kan .

YA ALLAH ! aku taknak dia . aku dah ada orang lain dah .

TAPI, aku tak sanggup nak tolak .

MALU weyh ! macam mana nak kerja nie ?

ngadap muka dia pulak tuwh .

gawat ! macam mana nieh .

aku kol fazila tok mintak pendapat .

dia cakap buadd bodo jek .

how can i can do that ?

sampai bila ?    

mampos kalau si dia dapat tahu kan .

walaupun aku tahu sedikit sebanyak kalau aku tulis kat blog ni akhirnya akan terlepas jugak kat dia .

aku tak kesah la kan .

aku mintak maaf kalau aku tak berani nak jujur terus terang kat NAPIE .

arghhh ! benda nie memeningkan kepala otak aku jek !

paling mengejutkan aku , dia ambil tahu semua pasal aku .

YA ALLAH ! aku rasa macam dihargai kut bila dia ambil tahu besday aku .

tapi aku pelik jugak mana dia tahu besday aku .

then , dia cakap dari no IC yang tertera di punch card .

ASTAGAA ! sampai macam tu sekali . 

then , dia tahu rumah kat mana .

siapa yang selalu ambil aku , hntar aku .

paling mengejutkan bila dia nilai kaki aku .

PERGHH ! sampai kaki aku pon dia belek2 .


pe barang nieh !!

dia kata kaki aku kecik .

and kebanyakan perempuan semua kaki dia kecik-kecik .

GULP ! tak tahuu nak cakap apa lagi daa .

dia kristian , aku islam .

YA ALLAH , bantu lah hamba-mu ini .

kuatkan la hati untuk mengharungi hari-hari mendatang .                                          
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

ouh bulan , enggan melayan diri ku lagii ...
andai dapat diundurkan waktu . . . . . .
UPU.UPU.UPU.
status : bujang tak boleh dimiliki . or single but...
perfect song for me this time =(
kekasih gelap ku .
credit to ALL ABOUT CINTA BALQIS
hmm . nasib baik cuti arini .
kalau dah nama nya perempuan . . . . . . . . . . ...
perlu ke title nie ? HAHA .blurr laa .