Rabia's Official Diary
credit to ALL ABOUT CINTA BALQIS
31 January 2010

siapa-siapa baca artikel tajuk diatas mesti dah paham apa yang aku nak ckp lepas nie .

HAHA .

act dulu kan aku confuse yang hello band ni datang dari mana .

sama ada indonesia ke , malaysia .

my instinct was indonesia .

but IDK laa kan .

tapi act mmg indonesia pon .

dulu pernah popular dengan lagu ULAR BERBISA .

aku yakin yang korang pon pernah dengar lagu tuwh .

HUHU .

(maaf yaa entry terlalu pendekk lagi katik , HAHA )
* TO farid , jgn terasa keyh . aku tak ckp kau .
act kau mmg katik pon kann .HOHEHE .
HAHA .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

hmm . nasib baik cuti arini .
kalau dah nama nya perempuan . . . . . . . . . . ...
perlu ke title nie ? HAHA .blurr laa .
rinduu rinduu rindduu . . arghh !!
link to shawl again .
allahumma barik lana . .. . . . . .
all about CINTA BALQIS
nightmares
sumpahh !! HOWTT !! hohehehehe . .
shawl for sale .