Rabia's Official Diary
sumpahh !! HOWTT !! hohehehehe . .
25 January 2010

aku ni bukanlah yang suka menjaja cerita pasal artis nieh .
korang pun tahu kan , dalam blog ni jarang aku nak cerita pasal artis malaysia.
keBARANGKALIan , tak minat gosip kowt (CEHH ! poyo je ayat tuwh ) . .


bak kata orang , " Dont be a hypocrite if you dont like a gossip " .


bukan nak berlagak , sombonk, demand alias segalanya lah yang merujuk kepada maksud bagi semua ayat tuwh .












OKE ..


lets start our stories ...



















ni alkisah pasal soerang artis howt di Malaysia .


rasanya , dia artis kontroversi 2009 .


haha .


tak nak cakap nama , korang boleh tengok sendiri melalui  gambar .


aku tahu korang kenal .


kan ?kan ? kan ??
















dengan penuh gedik nya . . 











tengok sendiri lah wallpaper npon uh . .


so sweet (pulakkk !! )


geli-geli aje .







baju terkoyak sampai nampak lengan yang besar tuwh !










pergh !


bukan nak cakap apa laa kan .


kalau kita dah suka kat seseorang and fall in love , nak buat apa nak tipu masyarakat .


masyarakat bukannya bodoh untuk ditipu .


tak payah laa nak menafikan bagi meraih sebuah publisiti yang agak murah .


HAA .


kan aku dah beremosi . walhal , aku tahu aku kurang gemar beremosi semasa menulis blog nie .
HAHAHA . (ayat poyo sudaa ... )


aku geram kadang-kadang dengan sikap sesetengah artis yang kadang2 benda yang dia buat, dia menafikan .
tak ke mana kalau dengan sikap 'penipu tuwh .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

shawl for sale .
sorry guys !
comfortable
-UNTITLED-
sebuah Janji – Fase 13 (OST Kamelia Katrina)
HOHEHEHE . .
last day before 2010
so sweet
time to melayan perasaan
www.coolblog.com.my